بازی

فناوری اطلاعات

May 27, 2016
9:18 جمعه، 7ام خردادماه 1395
کد خبر: 77692

بازی «شتاب در شهر2: سرعت شکنان» به‌زودی منتشر می‌شود

نسخه اول بازی ایرانی «شتاب در شهر» در سبک اتومبیل‌رانی، به عنوان یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین بازی‌های ایرانی شناخته می‌شود. سازندگان این بازی قریب به 5 سال است که روی نسخه جدیدی از آن با نام «سرعت شکنان» کار می‌کنند و به‌زودی ثمره زحمات آن‌ها را در بازار مشاهده خواهیم کرد.
 
33333.jpg
بازی «شتاب در شهر2: سرعت شکنان» به دلیل دنیای باز بودن و نقشه‌ای به وسعت 70 کیلومتر مربع، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های بازی‌سازی کشورمان به حساب می‌آید.
 
1.jpg
مدیر استودیوی آروین تک سازنده بازی در همین رابطه اعلام کرد: در تولید «شتاب در شهر» تیم بزرگی در طی چندین سال درگیر فرآیند ساخت و تولید بودند و سعی در ساخت اثری متفاوت و زیبا و با کیفیت قابل قبول داشتند. از آنجا که نشر بازی نیز همانند تولید موضوع بسیار پراهمیتی است، تلاش نمودیم با خوش‌نام‌ترین و فعال‌ترین ناشر کشور یعنی شرکت مهندسی پرنیان که دارای قدرت‌مندترین شبکه توزیع بازی و نرم‌افزار در سراسر کشور است وارد مذاکره شویم. پس از رایزنی و مذاکرات فشرده با شرکت مهندسی پرنیان در خصوص توزیع و پخش این بازی به شکلی شایسته و قدرتمند به توافق رسیدیم.
 
تولید این بازی بیش از چهار سال و نیم به طول انجامیده و بیش از 60 نیروی انسانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ساخت این پروژه دخالت داشته‌اند. نتیجه تلاش تیم سازنده را می‌توان در کیفیت بالای بازی و تصاویر آن مشاهده کرد.
 
37.jpg
استودیو آروین تک از موتور بازی‌سازی اختصاصی خود یعنی ATE 2 برای ساخت بازی شتاب در شهر 2 استفاده کرده که همین مورد نیز جزو افتخارات این بازی به‌حساب می‌آید.
بازی شتاب در شهر 2: سرعت شکنان، اوایل تابستان در سراسر کشور منتشر خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.