لبه تکنولوژی

July 23, 2016
7:52 شنبه، 2ام مردادماه 1395
کد خبر: 78443

اتومبیل اپل در سال ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود

چند سالی می‌شود که شایعات و خبرهای مختلفی درباره‌ی خودروی اپل منتشر شده است. خودروی الکترونیکی اپل که خودران خواهد بود مدت زمان زیادی است که سر و صدا به راه انداخته و در حالی که شایعات زیادی درباره‌ی آن وجود دارد، اپل هیچ واکنشی نسبت به آن‌ها نشان نداده است. در جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، گفته شده که این خودرو دیرتر از چیزی که انتظار می‌رفت راهی بازار می‌شود و در سال ۲۰۲۱ به فروش خواهد رسید.
 
قبلا انتظار می‌رفت که اپل خودروی خودش را در سال ۲۰۲۰ راهی بازار کند، اما در اطلاعات جدید گفته شده که عرضه‌ی آن با تاخیر مواجه شده است. این اطلاعات از طرف فردی داخل شرکت اپل منتشر شده و گفته که اتوموبیل خودران این شرکت دیرتر عرضه می‌شود. همچنین گفته شده که این اتومبیل با اسم رمز «پروژه تایتان» (Project Titan) در حال ساخت است.
 
خودروی اپل در سال ۲۰۲۱ راهی بازار خواهد شد.
تا عرضه‌ی خودروی اپل ۵ سال زمان باقی مانده و این در حالی است که هنوز هیچ گونه اطلاعات رسمی از اتومبیل خودران این شرکت منتشر نشده است. به احتمال زیاد این محصول با تغییرات زیادی همراه خواهد بود و ویژگی‌های بسیار جدیدی خواهد داشت. حتی بعید نیست روند تولید این خودرو هم متوقف شود.
 
باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل در حال تولید چه محصولی است. آیا این اتومبیل می‌تواند تحولی بزرگ در بازار اتومبیل‌های خودران به وجود بیاورد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.