سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

July 28, 2016
10:01 پنجشنبه، 7ام مردادماه 1395
کد خبر: 78596

سی‌گیت هارد با طرح Gears of War عرضه می‌کند

اگر یک ایکس‌باکس وان با هارد دیسک ۵۰۰ گیگابایتی دارید، مطمئنا ظرفیت دستگاه‌تان مدت‌ها است که پر شده؛ هر چه باشد بازی‌ها اغلب ۵۰ تا ۶۰ گیگابایت از هارد را اشغال می‌کنند و ممکن است گذرتان به بازی‌هایی مثل Quantum Break هم بخورد که سریال‌اش یک دانلود ۷۵ گیگابایتی است. همین موضوع هم بدون شک وادارتان کرده است تا فکری به حال افزودن ظرفیت ایکس‌باکس خود بکنید. با این که می‌توان هر هارد اکسترنال را به ایکس‌باکس وان متصل کرد، اما مایکروسافت خودش با همکاری شرکت سی‌گیت، یک هارد رسمی برای کنسول‌های‌اش عرضه کرده است. شرکت سی‌گیت دیروز خبر از عرضه‌ی یک هارد دیسک با طرح بازی Gears of War 4 را داده است.
 
هاردهایی که سی‌گیت برای ایکس‌باکس ساخته، هارد اکسترنال معمولی هستند.
هارد ایکس‌باکس با طرح Gears of War 4 شبیه به دسته و کنسولی که قرار است برای این بازی عرضه شود، طراحی شده است. شرکت سی‌گیت می‌گوید که این هارد درایو، سرعت انتقال داده‌اش برابر با ۱۲۰ مگابایت در ثانیه است و تفاوتی با هارد داخلی ایکس‌باکس وان ندارد.
 
سی‌گیت قبلا هم یک هارد درایو دو ترابایتی با طرح ایکس‌باکس برای دو کنسول ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه کرده بود. با این حال، هارد Gears of War 4 قرار است که دو محتوای دانلودی از این بازی را هم به صورت رایگان در خودش داشته باشد.
 
البته بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که هاردهایی که سی‌گیت برای ایکس‌باکس ساخته، هارد اکسترنال معمولی هستند و قرار نیست فقط هم روی ایکس‌باکس کار کنند.
 
قسمت چهارم از مجموعه بازی‌های «چرخ‌های جنگ» قرار است در ماه اکتبر برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. هارد طرح این بازی هم همزمان با بازی عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.