سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

September 11, 2016
15:45 یکشنبه، 21ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79738

هیچ یک از رقبا در امان نخواهند بود

ایسوس به تازگی از هدست جدید مخصوص بازی خود با نام Centurion رو نمایی کرد. این هدست 7.1 کاناله دارای صدایی فراگیر از آمپلی فایر رده Hi-Fi و میکروفن دیجیتال بهره می برد و برای داشتن صدایی بی نقص در ارتباط صوتی و کنترل صدا از نرم افزار Sonic Studio استفاده می کند.
 
ROG Centurion (1).jpg
این هدست جدید که به مناسبت سالگرد 10 سالگی محصولات ROG طراحی شده است، شامل یک دهه طراحی و به کارگیری فناوریهای خاص ایسوس است و آن را به یکی از خواستنی ترین هدست های مخصوص بازی تولید شده توسط ایسوس تبدیل کرده است.
 
صدای فوق العاده با کیفیت به همراه راحتی
درROG Centurion از 10 مگنت درایور نئودیمیومی استفاده شده است که صدای فراگیر 7.1 کاناله واقعی را تولید می کند.  ROG Centurion به همراه یک استیشن صوتی USB عرضه می شود که این استیشن به کاربر امکان تغییر صدای تک تک کانالها را می دهد. علاوه بر آن پروفایل های از پیش تعریف شده برای سبک های مختلف بازی نیز به سادگی توسط این استیشن قابل انتخاب است. این استیشن صوتی دارای یک آمپلی فایر رده Hi-Fi ESS 9601  است که تجربه ای عالی از بازی و لذت دو چندان موسیقی را به کاربر می دهد.
 
ROG Centurion (2).jpg
علاوه بر کیفیت صدا،  ROG Centurion در راحتی نیز بی همتاست. کاپ های گوشی آن از چرم طبیعی و نوعی خاص از فوم است که با بهترین شکل، کل گوش را در بر می گیرد. همچنین یک پایه نگه دارنده اختصاصی نیز به همراه آن عرضه می شود و کاربر در زمانی که از هدست استفاده نمی کند، می تواند آن را خیلی آسان روی پایه قرار دهد.
 
ارتباط عالی در بازی
ROG Centurion با یک میکروفن منعطف و قابل جداشدن دیجیتال عرضه می شود. این میکروفن دیجیتال در بازی صدای شفاف و واضح را با کمترین نویز به همراه خواهد داشت. استیشن صوتی USB هدستROG Centurion دارای سیستم حذف نویزهای محیط به حالت فعال است و تا 90 درصد از نویز های اضافه محیط را در هنگام ارتباط صوتی حذف می کند. 
 
ROG Centurion (3).jpg
کنترل کامل صدا
ROG Centurion با نرم افزار Sonic Studio ایسوس عرضه می شود و این نرم افزار می تواند به طور کامل تمام بازه های صدا را در کانال های مختلف کنترل نماید. همچنین در این نسخه از Sonic Studio نرم افزار Sonic Radar Pro نیز استفاده شده تا حریفان خود را در بازی راحت تر تشخیص داده و شکستشان دهید. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.