بازی

فناوری اطلاعات

September 14, 2016
9:28 چهارشنبه، 24ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79801

اسامی گیمرهای راه‌یافته به فرانسه

با برگزاری فینال لیگ بازی‌های رایانه‌ای، گیمرهای نماینده ایران در مسابقات جهانی فرانسه مشخص شدند.
 
همزمان با برگزاری مراسم فینال لیگ بازی‌های رایانه‌ای، مسابقات کلش رویال نیز در برج میلاد برگزار شد و گیمرها از کودکان تا والدین وارد مسابقات شده و طی چند دوره مسابقات قهرمانان کلش ایران و نمایندگان ایران برای اعزام به فرانسه مشخص شدند.
 
در مراسم اختتامیه یکی از بازی‌های ایرانی به نام ارتش‌های فرازمینی معرفی شد و بازیکنان دو تیم بر روی صحنه بازی‌ها این بازی را انجام دادند و نظر و نقدهای خود را در مورد کیفیت آن مطرح کردند. سازنده این بازی نیز توضیحاتی پیرامون ساخت آن ارائه دادند.
 
مسابقه فینال با شرکت مهران علیزاده و نوید برهانی در دو نیمه ۱۰ دقیقه‌ای انجام شد و در نهایت نتیجه بازی ۲-۰ به نفع نوید برهانی به پایان رسید و او نماینده ایران در مسابقات جهانی فرانسه شد. این بازیکن در سال ۲۰۱۴ نیز قهرمان ایران و نماینده کشور در جام جهانی ورزش‌های الکترونیک بود و در آن مسابقات نیز قهرمان جهان شده بود.
 
همچنین در رشته کانتراستریک تیم GEX پارسا حسینی‌پور، امیرمحمد سروش، فرشید فرخی، فرهاد حاجیان مطلق، علی باقرزاده مقام قهرمانی ایران را کسب کردند و مسافر فرانسه شدند.
 
در رشته کلش رویال نیز دو جوان ۱۶ ساله، امیرحسین اسدی از تهران و پارسا صادقی از اهواز مسافر فرانسه شدند.
 
در رشته PES نیز محمد کمالی از مشهد قهرمان ایران شد که البته این رشته در جام جهانی ورزش‌های الکترونیک حضور ندارد.
 
نصرالله سجادی -معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان- حسن کریمی قدوسی -مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای- و خسرو سلجوقی -عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران- و عباس ارضی رئیس گروه برگزارکننده (شرکت مکعب) در این مراسم حضور داشتند.
 
لیگ بازی‌های رایانه‌ای (IGL) امسال برای دومین بار با مشارکت مستقیم بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد. شرکت مکعب برای پنجمین سال پس از برگزاری مسابقات داخلی، بازیکنان قهرمان در ایران را به فرانسه اعزام می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.