باندپهن

باندپهن ثابت

September 18, 2016
12:07 یکشنبه، 28ام شهریورماه 1395
کد خبر: 79887

سراییان: مخابرات استان تهران و البرز در عملیاتی کردن برنامه ره نگاشت، سهم بسزایی دارد

مخابرات استان تهران و البرز به لحاظ دامنه وسیع ارایه خدمات، در اجرای برنامه ره نگاشت 5 ساله شرکت مخابرات ایران، 40 درصد از بازوان اجرایی این برنامه را در اختیار دارد. 
 
سراییان، مدیرعامل شرکت که در «همایش استراتژی ره نگاشت 5 ساله و جشن میلیونی شدن اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران» سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: «از مدیران و کارکنان مخابرات استان تهران با توجه به نقش مهمی که در پیاده سازی برنامه تحول دارند، در انجام این مهم همدلی بیشتری می طلبیم.» 
 
وی ، با اشاره به اینکه  مخابرات یک بنگاه تأثیرگذار در بخش های مختلف جامعه محسوب  می شود،  گفت: فعالیت های چنین بنگاهی، باید همواره پویا بوده، تا سود حاصل از آن به مردم، سهامداران و کارکنان و تمامی ذینفعان بازگردد.
 
سراییان با بیان اینکه، تغییر و تحول متناسب با بازار کسب و کار برای یک بنگاه اقتصادی، پویایی، سودآوری و سرآمدی را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: «اگر همگام با فناوری های نوین و بازار کسب و کار و حرکت نکنیم، بازار کسب و کار فعلی را نیز از دست خواهیم داد.»  
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در بیان فرآیند تغییر و تحول در ساختار مخابرات طی سال های گذشته،گفت:« در دهه های گذشته ساختار مخابرات بر اساس نیاز، تغییرات زیادی کرد ؛ زمانی تصمیم بر این شد  که 30 شرکت مخابرات استانی زیر نظر مخابرات ایران اداره شود، در برهه ای هم شرکت ارتباطات سیار ایران تشکیل شد، اکنون نیز بر اساس بررسی های صورت گرفته توسط مشاوران خارجی و داخلی تصمیم بر آن شد که شرکت های مخابرات استانی در مخابرات ایران ادغام شوند. همه این تغییر و تحولات نشانگر از ضرورت ایجاد تحول در فعالیت های کلان یک بنگاه اقتصادی است.»  
 
وی به نقش تعیین کننده مشتری در استراتژی شرکت اشاره کرد و افزود: امروزه، مشتری ست که نوع محصول و استراتژی یک شرکت تعیین می کند. مشتری قلب حرکت یک سازمان و نقطه آغاز تمام تصمیمات در یک شرکت است .
 
سراییان در ادامه افزود:« ما در تحول به دنبال خلق آینده هستیم. از آن جا که فضای کسب و کار دائماً در حال تغییر است، باید آینده خود را همواره با تغییر در روش ها و بکارگیری فناوری های جدید بر اساس برنامه تحول، بسازیم .»  
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت حوزه رقابت در رشد و بالندگی شرکت اشاره کرد و گفت:« با زدون اندیشه های سنتی، تغییر بنیادی در فرهنگ سازمانی، ارتقاء آمادگی و تغییر رفتار سازمانی، ایجاد فضای خلاقیت و نوآوری و افزایش اثربخشی فردی و سازمانی، می توانیم در حوزه رقابت، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.  
 
وی در ادامه، به ضرورت ایجاد هم افزایی در شرکت اشاره کرد و افزود: «ما باید دریافت خدمات را برای مشتری ساده کنیم، از اینرو، مشتری باید از یک درگاه در یک سبد، تمام خدمات ما را دریافت و از یک نقطه تماس، تمام مشکلات خدمات ثابت، سیار، دیتا و ..  را در اسرع وقت رفع کند.»  
 
سراییان در پایان، به تشریح اهمیت خدمات دیجیتالی بر پایه  IT پرداخت و تأکید کرد:« استفاده صد درصدی از بستر IT و فناوری های دیجیتالی، فاصله مشتری تا فروشنده خدمات را کم می کند.  
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان سخنان خود از مدیران مخابرات استان تهران و البزر خواست  تا با مطا لعه در حوزه کاری خود به بهبود روش ها بر اساس تغییر و تحول بی اندیشند.  
 
گفتنی است، همایش استراتژی و ره نگاشت 5 ساله و جشن میلیونی شدن اینترنت پر سرعت مخابرات استان تهران با حضور دکتر سراییان، مدیرعامل مخابرات ایران، مهندس صیدی، مدیرعامل مخابرات استان تهران و اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران مناطق و مراکز مخابرات استان تهران و البرز، امروز، 27 شهریور 1395 در هتل المپیک تهران برگزار و در پایان آن ، جوایز 250 میلیون ریالی جشنواره مشترکین وفادار اینترنت پر سرعت به 5 برنده خوش شانس اهدا شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.