رگولاتوری

October 12, 2016
9:16 چهارشنبه، 21ام مهرماه 1395
کد خبر: 80492

اعضای کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ انتخاب شدند

کمیته سیاستگذاری بیست و دومین نمایشگاه الکامپ، اعضای کمیته اجرایی نمایشگاه را انتخاب کردند.
 
در ابتدای نشست رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اشاره به اینکه سال گذشته نمایشگاه الکامپ رکورد بی سابقه ای در وسعت برگزاری نمایشگاه الکامپ برجا گذاشت و در فضایی بیش از 23 هزار متر مربع برگزار شد، گفت: در سال جاری با علم به اینکه متقاضیان بیشتری برای حضور در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم خواهیم داشت مرحله پیش ثبت نام را برای سنجش میزان استقبال از الکامپ این دوره برگزار کردیم. در مدت 10 روز 470 شرکت فضایی بیش از 47 هزار متر مربع درخواست کردند که بیش از دو برابر فضایی است که به نمایشگاه الکامپ این دوره اختصاص یافته است.  
 
سعادت با تاکید بر اینکه قصد داریم با برگزاری نمایشگاه الکامپ تصویر کامل و جامعی از توان صنعت فاوای کشور به نمایش بگذاریم، افزود: نمایشگاه الکامپ متعلق به صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات است و هدف ما مشارکت حداکثری و حضور بخش بزرگتری از بدنه صنف است؛ مذاکراتی هم جهت افزایش فضای نمایشگاه الکامپ داشتیم که همچنان در حال پیگیری است. با این وجود همزمانی الکامپ با نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور یکی از دلایل محدودیت فضا برای هر دو نمایشگاه است.
 
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اعلام اینکه اعضای کمیته اجرایی الکامپ تعیین شدند، گفت: با نظر اعضای کمیته سیاستگذاری باقربحری، آزاد معروفی، محمد اطرج، مهدی حیدری، محمد ثروتی، صائبه سلوکی و فرهاد فکوری به عنوان کمیته اجرایی الکامپ بیست و دوم انتخاب شدند.
 
او در ادامه به تشریح وظایف کمیته اجرایی پرداخت و افزود: کمیته اجرایی موظف به ایجاد هماهنگی های لازم با شرکت مجری است و همچنین با آغاز مرحله ثبت نام و جانمایی غرفه ها وظیفه نظارت و همکاری با آنها را نیز بر عهده دارد؛ علاوه بر آن مذاکره با مراجع زیربط و پیگیری امور الکامپ نیز از جمله وظایف تعریف شده کمیته اجرایی است. به همین دلیل  به منظور تسریع در اقدامات و اتخاذ تصمیم های به موقع، جلسات کمیته اجرایی با حضور سه نفر از اعضا به رسمیت خواهدرسید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.