اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

October 16, 2016
19:32 یکشنبه، 25ام مهرماه 1395
کد خبر: 80551

شکایت صدا و سیما از برخی سرویس های پخش کننده فیلم

شنیده ها حاکی ازآن است که صدا و سیما از سایت آپارات، آپارات کیدز و فیلیمو شکایت کرده است.
 
شنیده ها حاکی ازآن است که صداو سیما از سایت آپارات، آپارات کیدز و فیلیمو شکایت کرده است، با این استدلال که انحصار  پخش از آن صداو سیما است.
 
آپارات  یکی از سرویس‌های اشتراک گذاری ویدئو در ایران است،  سرویس به اشتراک‌گذاری ویدئو  در سال ۸۹ راه‌اندازی شده است
 
فیلیمو نیز محصول دیگری از سایت آپارات است که به کمک آن می توان هزاران فیلم و سریال متنوع را از طریق  این وبگاه  ها مشاهده کرد.
 
 این سرویس های  پخش کننده فیلم،‌ زمینه استفاده از محتوای داخلی مناسب را بر بستر شبکه ملی اطلاعات  فراهم می آورند حال سوال اینجا است که چه کسانی فضای برخورداری از محتوای سالم را به حذف این رسانه ها ترجیح می دهند و به دادگاه شکایت می کنند.
 
 در شرایطی که در دنیای امروز بحث ازجامعه شبکه ای مطرح  است، درک از شرایط امروز و کوشش هرچه تمام برای استفاده از محتواهای مناسب داخلی، بسیار حایز اهمیت است و  تلاش های صورت گرفته برای تحقق شبکه ملی اطلاعات به عنوان بستر تولید محتوای بومی نیازمند مشارکت همگانی است نه سنگ اندازی های تملک جویانه.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.