تلفن همراه

گوشی

October 18, 2016
9:41 سه شنبه، 27ام مهرماه 1395
کد خبر: 80605

انبارهای گوگل استور از گوشی پیکسل ایکس ال خالی شد

گوگل اعلام کرده که تمام مدل‌های گوشی پیکسل ایکس ال به فروش رفته و در حال حاضر انبارهایش از این گوشی خالی است.
 
باوجود اینکه مدت کمی از رونمایی گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال توسط گوگل می‌گذرد اما به نظر می‌رسد این گوشی‌ها با استقبال روبه‌رو شده‌اند. به نحوی که گوگل استور اعلام کرده انبارهایش از پیکسل ایکس ال خالی شده است.
 
تعطیلات کریسمس نزدیک است و همین امر سبب می‌شود تا کاربران زیادی تصمیم به خرید کادو گرفته یا حتی برای خودشان بخواهند گجت‌ها و محصولات جدیدی بخرند.
 
به نظر می‌رسد یکی از محصولاتی که کاربران علاقه زیادی به خرید آن دارند گوشی پیکسل ایکس ال گوگل است.
 
رنگ آبی دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال تنها در دقایق آغازین شروع فروش این محصولات به فروش رفت و ظرفیت آنها به اتمام رسید. حال رنگ‌های سیاه و نقره‌ای گوشی پیکسل با ظرفیت ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی نیز تقریبا به اتمام رسیده است و اگر کاربران قصد سفارش داشته باشند ۴ تا ۵ هفته زمان می‌برد تا گوشی برای خریداران ارسال شود.
 
اما خبر بد اصلی برای کسانی است که بخواهند گوشی پیکسل ایکس ال را خریداری کنند زیرا طبق اعلام گوگل تمام مدل‌های این گوشی در رنگ‌بندی‌های مختلف به فروش رفته است. البته این موضوع چندان هم دور از تصور نیست مخصوصا اگر محبوبیت دستگاه‌هایی که نمایشگری با ابعاد بزرگ دارند را در نظر بگیریم.
 
در حال حاضر تنها مشتریان ورایزن امکان خرید گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال را در مدل‌های مختلف دارند و هنوز انبارهای این اپراتور از گوشی‌های جدید گوگل خالی نشده است. هنوز به اینکه چه زمانی انبارهای گوگل از گوشی‌های جدید پر خواهد شد اشاره‌ای نشده و اگر قصد خرید این گوشی‌ها را دارید در حال حاضر باید صبر کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.