لبه تکنولوژی

October 22, 2016
10:36 شنبه، 1ام آبانماه 1395
کد خبر: 80707

جایزه طلایی انجمن پارک‌های علمی آسیا به یک شرکت ایرانی تعلق گرفت

یک شرکت شرکت دانش‌بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به کسب جایزه طلایی انجمن پارک‌های علمی آسیا در سال ۲۰۱۶ شد.
این شرکت دانش بنیان با ارائه فناوری اکستروژن واکنشی و نانوکامپوزیت‌های پلیمری موفق به کسب جایزه طلایی (Grand Prize)  در مراسم ASPA Award ۲۰۱۶  شد.
 
این شرکت دانش بنیان در سال ۱۳۸۷ با حضور چند تن از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تاسیس شده بود که قبل از آن به عنوان هسته فناوری با ایده محوری تولید نانوکامپوزیت PP/MMT در مرحله رشد مقدماتی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر شد.
 
این جایزه به شرکت‌هایی تعلق می‌گیرد که در آن‌ها به کمک مهارت‌های مدیرتی بالا، ایده‌های کاربردی و دانش‌های فنی متعدد به مرحله تجاری‌سازی رسیده و در جهت توسعه فناوری در آسیا نقش به سزایی داشته باشند.
 
مراسم اعطای جایزه ASPA  هر ساله از سوی انجمن بین ‌المللی پارک‌های علمی آسیا میان شرکت‌ها، موسسات مستقر در پارک‌های علم و فناوری عضو این انجمن با هدف تشویق شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آفرین جهت دستیابی به روحیه تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه، ایجاد فرصت‌های مناسب در راستای یافتن شریک تجاری و معرفی مدل‌های شرکت‌های موفق برگزار می‌شود.
 
بیستمین کنفرانس بین‌المللی انجمن پارک های علمی و فناوری آسیا  ASPA۲۰۱۶  به میزبانی  شهر حیدرآباد هند ۱۹ الی ۲۲ اکتبر ۲۰۱۶ برگزار شد. منتخبان این مسابقه می‌توانند از شبکه این انجمن برای معرفی و پیشبرد فعالیت‌های شرکت خود و یافتن شریک تجاری مناسب استفاده کنند و علاوه برحضور در این کنفرانس، در نمایشگاه فناوری‌های نوین که درحاشیه این کنفرانس برپا خواهد شد، دستاوردهای شرکت‌های خود را معرفی کنند.
 
پیش از این ۹ شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نیز موفق به کسب این جایزه از انجمن پارک‌های علمی آسیا(ASPA) شده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.