بازی

فناوری اطلاعات

November 9, 2016
14:32 چهارشنبه، 19ام آبانماه 1395
کد خبر: 81066

احتمال ساخت سریال از روی بازی‌های یوبی‌سافت

«ایو گیوم» (Yves Guillemot)، مدیرعامل شرکت بزرگ یوبی‌سافت است؛ شرکتی که آن را با مجموعه‌های بزرگ Assassin’s Creed، Far Cry یا Splinter Cell می‌شناسیم. طبق گفته‌ی ایو گیوم، این شرکت می‌خواهد از روی بازی‌های‌اش مجموعه‌ی تلویزیونی بسازد و در همین راستا هم با بهترین شرکت سازنده‌ی مجموعه‌های سریالی وارد مذاکره شده است.
 
شرکت Netflix در حال حاضر بهترین مجموعه‌های سریالی را می‌سازد.
طبق اطلاعاتی که خبرگزاری رویترز منتشر کرده است، مدیرعامل یوبی‌سافت گفته که در حال حاضر مشغول صحبت با شرکت «نتفلیکس» (Netflix) هستند و می‌خواهند یک مجموعه‌ی سریالی بسازند. ایو گیوم به این موضوع اشاره کرده است که می‌خواهند با ساخت محتوای بیشتر با نام یوبی‌سافت، برند خودشان را حفظ کنند. شرکت Vivendi اخیرا بخش بزرگی از سهام یوبی‌سافت را خریده است و ساخت سریال از سوی یوبی‌سافت، در پاسخ به این حرکت Vivendi کلید خورده است.
 
نمی‌دانیم کدام مجموعه‌ی یوبی‌سافت قرار است به مجموعه‌ی تلویزیونی تبدیل شود. با این حال، دور از ذهن نیست که یوبی‌سافت قبل از هر چیز به بزرگ‌ترین مجموعه‌اش یعنی Assassin’s Creed نگاه کنید. فیلم Assassin’s Creed تا یک ماه دیگر اکران می‌شود و یوبی‌سافت قبلا از روی این مجموعه تعدادی فیلم کوتاه هم ساخته است.
 
مجموعه‌ی Assassin’s Creed ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به سریال دارد.
یوبی‌سافت خودش استودیویی برای ساخت فیلم و سریال به اسم Ubisoft Motion Pictures دارد. این استودیوی پیش از این مجموعه‌ی انیمیشنی Rabbids Invasion را برای شبکه‌ی Nickelodeon ساخته و تهیه‌کننده‌ی فیلم Assassin’s Creed است.
 
شرکت Netflix در حال حاضر بهترین مجموعه‌های سریالی را می‌سازد؛ طوری که مجموعه‌های House of Cards، Stranger Things، Narcos یا Daredevil از ساخته‌های این شرکت هستند.
 
تا انتشار خبرهای بیشتر از سریال یوبی‌سافت صبر می‌کنیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.