بازار سرمایه

November 14, 2016
11:03 دوشنبه، 24ام آبانماه 1395
کد خبر: 81145

«همکاران سیستم» از فرابورس به بورس منتقل شد

در نتیجه‌ی عملکرد موفق و شفاف همکاران سیستم در «فرابورس»، تحقق همیشگی منافع سهام‌داران و تامین رضایت آنان از ثبات عملکرد شرکت؛ سازمان بورس و اوراق بهادار کشور، با تائید توانمندی همکاران سیستم برای ورود به بورس، با درخواست شرکت برای انتقال از فرابورس به بورس موافقت کرد.
 
IMG_0324.JPG
با توجه به موافقت هیات ‌پذیرش اوراق بهادار در جلسه مورخ ششم مهرماه ۱۳۹۵ با پذیرش سهام شرکت همکاران سیستم در بورس اوراق بهادار تهران، به‌عنوان پانصد و چهارمین شرکت پذیرفته‌شده در بورس، از تاریخ هشتم آبان ۱۳۹۵ نام  این شرکت در بخش «رایانه و فعالیت‌های مربوط به آن»، گروه و طبقه «مشاوره مربوط به نرم‌افزار و عرضه نرم‌افزار» با کد صنعت «722007» و نماد «سیستمSYSTEM» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.
 
پیرو این پذیرش، مراسم تغییر نماد همکاران سیستم از فرابورس به بورس، 23 آبان ماه در تالار شیشه‌ای سازمان بورس اوراق بهادار تهران برگزار شد.
گفتنی‌ست همکاران سیستم در سال 1390 موفق شده بود در جایگاه نخستین شرکت نرم‌افزاری کشور، مجوز ورود به بازار سرمایه را کسب کرده و به فرابورس راه یابد. در این دوره‌ی پنج ساله، این شرکت توانست افزون‌بر پوشش تمامی تعهدات خود به سهام‌داران، سرمایه‌ی خود را نیز از 200 میلیارد ریال به 750میلیارد ریال افزایش دهد.
 
Screen Shot 2016-11-09 at 7.21.25 PM.png
 
Screen Shot 2016-11-09 at 7.21.38 PM.png
 
Screen Shot 2016-11-09 at 7.21.53 PM.png
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.