باندپهن

باندپهن ثابت

November 15, 2016
18:29 سه شنبه، 25ام آبانماه 1395
کد خبر: 81164

۴۰۰ کیوسک‌ تلفن همگانی صلواتی در مسیر نجف کربلا نصب شد

برای تسهیلات زائران اربعین حسینی، ۴۰۰ کیوسک تلفن همگانی صلواتی در مسیر نجف – کربلا نصب شد.
شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، شرکت مخابرات ایران، همچون سنوات گذشته، مقدمات خدمت رسانی به زائران نجف و کربلا را انجام داد که اولین اقدام، کاهش۵۰ درصدی تعرفه مکالمات زائرین اربعین است.  
 
با توافق ایران و عراق، تعرفه مکالمات زائران اربعین از ۱۷ آبان ماه، ۵۰درصد کاهش یافت که این کاهش تعرفه تا پایان زمان برگشت زائران ادامه خواهد داشت. براین اساس، تمام تماس‌های خروجی که از ایران به عراق صورت گیرد با کاهش ۵۰ درصدی محاسبه می‌شود و این کاهش تعرفه به تماس‌های عراق به ایران تعلق نمی‌گیرد.
 
مخابرات تهیه ۴۰۰ کیوسک‌ تلفن همگانی صلواتی را در مسیر نجف – کربلا بر عهده داشته و متخصصان «فاوای» ستاد بازسازی عتبات عالیات تقریبا در هر یک کیلومتر از مسیر این کیوسک‌ها را نصب و راه‌اندازی کرده‌اند.
 
مخابرات منطقه ایلام به منظور بستر سازی برای برقراری ارتباطات در حوزه ثابت، سیار و باند پهن اقداماتی انجام داده است. سال گذشته حدود یک و نیم میلیون نفر از پایانه مرزی مهران تردد کردند که با توجه به شرایط موجود، پیش بینی ها حاکی از این است که امسال حداقل ۲۰ تا ۳۰ درصد به این رقم اضافه می شود.
 
سایر مناطق مخابراتی نیز در مسیرهای حرکت زائران (استان های کرمانشاه، همدان، کردستان) تمهیدات لازم را برای برقراری ارتباطات زائرین کربلای معلی فراهم کرده اند.
 
شرکت مخابرات ایران در مسیرهای حرکت زائرین به سمت کربلا تمام نیازمندی های ارتباطی را فراهم کرده است و به منظور مشارکت درفضای فرهنگی اجتماعی حماسه اربعین، با مشارکت وزارت ارتباطات، موکب هایی در شهر مهران راه اندازی شده که ضمن پذیرایی از زوار شریف، به ارائه خدمات و تامین نیازمندی های زائران می پردازند.
 
در همین راستا در بخش تلفن ثابت، تمام نیازهای ارگان ها و سازمان ها تامین شده و با توجه به نیازمندی به کارت تلفن همگانی در پایانه مرزی مهران، این کارت ها به میزان لازم آماده شده است.
 
در بخش تلفن همراه، به منظور پوشش ۱۰۰درصدی از ایلام تا پایانه مرزی مهران به فاصله حدود ۱۲۰ کیلومتر سایتهای پرتابل برای نقاط فاقد پوشش و سایت های دایمی برای مسیر مهران – ایلام، راه اندازی شد.
 
یکی دیگر از خدمات برنامه‌ریزی شده در سال جاری ارائه اینترنت رایگان در کل مسیرها برای زائران است و حجم تماس‌هایی که از طریق شبکه اینترنت است، چندین برابر خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.