رگولاتوری

November 18, 2016
15:12 جمعه، 28ام آبانماه 1395
کد خبر: 81203

معاون وزیر ارتباطات خبر داد: پوشش تلفن همراه زائران اربعین حسینی کامل شد

رگولاتور ارتباطی گفت: با نصب BTSهای جدید و افزایش ظرفیت پهنای باند و شبکه انتقال داده دیگر هیچ‌جا نیست که امکان ارتباط برای زایران حسینی نباشد.
 
علی اصغر عمیدیان با بیان اینکه پوشش تلفن همراه در روستا و شهرها نباید متفاوت باشد، تصریح کرد: مطابق مصوبه اپراتورها موظف هستند 80 درصد شهرها و 80 درصد روستاها را پوشش دهند که قبلا تصور این بود 80 درصد شهر و روستا باید پوشش داده شود.
 
وی به ضرورت تکمیل رومینگ ملی توسط اپراتورها اشاره کرد و توضیح داد: تکمیل رومینگ ملی توسط اپراتورها از حساسیت زیادی برخوردار است لذا رومینگ باید میان همه اپراتورها برقرار شود.
 
مدیرعامل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به وضعیت ارایه سرویس‌ها برای زایران حسینی گفت: با نصب BTSهای جدید و افزایش ظرفیت پهنای باند و شبکه انتقال داده دیگر هیچ‌جا نیست که امکان ارتباط برای زایران حسینی نباشد به گونه‌ای که حتی در کوهپایه‌ها ظرف کمتر از یک هفته پوشش کامل شد.
 
او همچنین از امکان استفاده همه مشترکان اپراتورهای داخل کشور از آنتن‌های نصب شده وای‌فای در مسیر نجف به کربلا خبر داد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.