December 2, 2016
18:15 جمعه، 12ام آذرماه 1395
کد خبر: 81419

انتخاب درست برای هر موقعیت کاری

ایسوس به عنوان برند نخست تولید مادربورد، برای هر نوع نیاز و پروژه ای، مادربورد متناسب همان جامعه هدف را طراحی و تولید کرده است. به طور مثال مادربوردهای میان رده یا مخصوص بازی هر کدام به هدف خاصی طراحی شده اند و سعی در برآورده کردن نیازهای مشخصی دارند. در این خبر قصد داریم تا شما را با ویژگی های اختصاصی مادربوردهای مخصوص ایستگاه کاری یا همان ورک استیشن آشنا کنیم:
 
Workstation 2.jpg
طراحی پایدار، مصرف بهینه
طراحی مدار تغذیه و استانداردهای موجود در مادربورد های سری ایستگاه کاری (ورک استیشن) ایسوس، دقیقاً با استانداردهای رده سرور طراحی و تولید می شوند، همچنین در تولید قطعات مدار تغذیه نیز از خازن ها و چوک هایی فراتر از استانداردهای معمول استفاده می کنند تا بیشترین کارایی برای شرایط سخت فراهم گردد. مدیریت هوشمند مصرف هم به عهده چیپ DIGI+ ایسوس است که به صورت دییجیتال تمام رویدادهای مرتبط با مصرف و توان را نظارت می کند. نرم افزار های مدیریت نظیر FanXpert نیز در این سری از مادربوردها به کمال خود رسیده و کاربر به سادگی می تواند با نرم افزاری ساده، میزان دما و نحوه عملکرد سیستم خنک کننده را کنترل و مدیریت کند.
 
بالاترین بازدهی و انعطاف پذیری
ایسوس به کمک چیپ های جانبی نظیر PLX8747، همواره امکان استفاده از پیکربندی های SLI و CrossFire را با بیشترین تعداد و بالاترین سرعت فراهم آورده است تا محدودیت های مادربوردهای معمولی گریبانگیر سیستم های قدرتمند ایستگاه کاری (ورک استیشن) نشوند. در همین راستا شرکت NVIDIA که یکی از بزرگترین تولید کنندگان GPU در دنیاست، در پروژه های خود از مادربوردهای ایستگاه کاری (ورک استیشن) ایسوس استفاده کرده است. 
 
Workstation.jpg
یکی از مهمترین کاربرد های مادربورد های سری ایستگاه کاری (ورک استیشن)، استفاده در شبکه های پر سرعت است. ایسوس به منظور استفاده بهتر و منعطف از شبکه، در تمام مدل های سری ایستگاه کاری (ورک استیشن) خود از دو درگاه پر سرعت شبکه استفاده کرده است. بد نیست بدانید که نخستین مادربورد با دو درگاه شبکه 10 گیگابیتی را برای اولین بار ایسوس طراحی و عرضه کرده است.
 
اگر به دنبال کامپیوتری رده بالا به منظور استفاده در صنعت، کسب و کار های کوچک یا سیستم های مبتنی بر پردازش کارت گرافیک هستید، سری ایستگاه کاری (ورک استیشن) ایسوس انتخابی است که به سادگی نمی توانید از کنار آن عبور کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.