بازی

فناوری اطلاعات

December 16, 2016
15:06 جمعه، 26ام آذرماه 1395
کد خبر: 81608

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری پیشگامان رایانه‌ای بازی نو خبر داد: «شهربازی مجازی» در الکام‌گیمز رونمایی خواهد شد

موسسه فرهنگی هنری پیشگامان رایانه‌ای بازی نو از شرکت‌هایی است که در نمایشگاه الکام‌گیمز حضور پررنگی دارد و با اخذ یکی از بزرگ‌ترین غرفه‌ها تصمیم دارد جدیدترین اثر خود را معرفی کند.
 
جدیدترین اثر این موسسه که «شهربازی مجازی» نام دارد به تازگی به ثبت صنعتی نیز رسیده و قرار است حرکتی نوین را به نمایش بگذارد. شهربازی مجازی در اصل یک وب‌سایت است که بازی‌های متنوع و زیادی در آن وجود دارد که با ورود به این سایت می‌توانید از بازی‌های بی‌شمار آن لذت ببرید.
 
عباس محبی مقدم، مدیر عامل این موسسه در رابطه با این بازی عنوان کرد: شهربازی مجازی سایتی است که یک حرکت نوین را آغاز کرده است. در کشور ما متاسفانه همیشه شاهد آن بوده‌ایم تا دیگر کشورها محصولی بسازند و پس از ساخت آن ما برای دفاع از خود و فرهنگ کشورمان محصولی در مقابله با آن تولید کنیم. اما شهربازی مجازی برخلاف این روند کار کرده است. ما دیگر صبر نکردیم تا محصولی ساخته شود تا در مقابل آن ایستادگی کنیم. بلکه با خلق شهربازی مجازی این بار ما پیش قدم یک فرهنگ‌سازی شدیم که با قوانین اسلامی و موجود در کشورمان هم‌خوانی داشته باشد.
 
محبی در ادامه افزود: تمام سعی و تلاش ما بر این بود تا بستری اسلامی را پدید آوریم تا از نظر اعتقادی بازی مشکلی نداشته باشد. از سوی دیگر این اثر زیر نظر سازمان سخا تولید شده است. به همین خاطر موفق شده‌ایم تا با جلسات متعدد شرایطی را فراهم کنیم تا این وب‌سایت در کشورهای اسلامی نیز عرضه شود. پس از آن حتی برنامه داریم تا اکثر کشورها از تجربه این عنوان بی نصیب نمانند.
 
عباس محبی در رابطه با ساختار شهربازی مجازی نیز توضیحاتی داد و عنوان کرد: در طول بازی یک کیف پول برای شما ایجاد می‌شود. شما موظف هستید با پرداخت مبلغی، ژتون‌های زرد رنگی را خریداری کنید تا بتوانید به بازی بپردازید. در صورت برنده شدن در بازی، ژتون آبی رنگ دریافت می‌کنید که در اصل امتیاز شما به حساب می‌رود. با ذخیره این ژتون‌های آبی می‌توانید بازی کنید یا بلیط قرعه‌کشی خریداری کنید. با خریداری بلیت‌های قرعه‌کشی می‌توانید در قرعه‌کشی‌های هفتگی، ماهانه، سه ماه یک‌بار، شش ماه یک‌بار و سالیانه شرکت کنید. البته جوایز این بازی فقط به قرعه‌کشی‌ها محدود نمی‌شود. در نظر داریم تا جایزه نفیسی به‌صورت جعاله در اختیار فردی که امتیاز بالایی کسب کند قرار دهیم. در حال حاضر برنامه داریم این جایزه نفیس اتومبیل باشد تا مردم را برای تجربه این اثر که بستری اسلامی را فراهم ساخته تشویق کنیم.
 
محبی در واکنش به نمایشگاه الکام‌گیمز و حمایت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: از مسئولین بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کمال تشکر را دارم که چنین فضایی را آماده کرد‌ه‌اند و از شرکت‌های بازی‌سازی نهایت حمایت را به عمل می‌آورند. امید است در آینده نزدیک با این بنیاد همکاری مستمری داشته باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.