سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 17, 2016
19:50 شنبه، 27ام آذرماه 1395
کد خبر: 81630

بازی در مرکز دایره

نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. سالن ۳۵ محل استقرار شرکت سامسونگ است و این شرکت با محصولات متفاوت، پذیرای علاقه‌مندان فناوری و الکترونیک است. سامسونگ در الکامپ خمیده‌ترین نمایشگر مخصوص بازی خود را در معرض دید عموم قرار داده. این نمایشگر‌ها در غرفه‌ ۴۲۵ منتظر گیمرها هستند تا آن‌ها را با ویژگی‌های خاص خود متعجب کنند.
 
Elecomp-SAMSUNG-Curved-Monitors (1).jpg
نمایشگر‌های فوق خمیده سامسونگ با اندازه ۲۷ اینچ و انحنای 1800R تجربه بصری متفاوت را به صاحب گیمرش منتقل می‌کند چراکه نمایشگر خمیده، چشم را کمتر خسته می‌کند و سبب افزایش لذت در حین بازی می‌شود.
 
این نمایشگرها نرخ به‌روزرسانی ۶۰ هرتز دارند و زمان پاسخ‌دهی‌شان ۴ ثانیه است که سبب می‌شود این مانیتور به یک مانتیور مخصوص بازی کردن تبدیل شود چراکه گیمرها علاقه زیادی دارند که در هنگام بازی کردن با پرش تصویر مواجه نشود و نمایشگرهای خمیده سامسونگ چنین امکانی را به آن‌ها می‌دهد.
 
روشنایی این مانیتور در نوع خود قابل توجه است چراکه روشنایی ۲۵۰ نیت، سبب می‌شود تا گیمر هنگام بازی کردن به خوبی رنگ‌های تیره را از هم تشخیص دهند و رنگ‌های روشن نیز به خوبی از هم تفکیک داده می‌شوند. این مسئل باعث می‌شود تا کاربر بدون از دست دادن هیچ‌ صحنه و جزئیاتی از بازی خود لذت ببرد.
 
وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و امکان تولید بیش از ۱۶ میلیون رنگ ترکیب برنده‌ای را به وجود می‌آورد که اگر آن را در کنار فرمول جادویی روشنایی ۲۵۰ نیت قرار دهیم، تجربه‌ای خاص و منحصر به ‌فرد را به وجود می‌آورد که کمتر گیمری می‌تواند در برابر قدرت و انتقال تصویری که این مانیتور دارد، از خود مقاومت نشان دهد.
بیست و دومین دوره نمایشگاه الکامپ از ۲۵ تا ۲۸ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. غرفه ۴۲۵ سالن ۳۵ محل استقرار شرکت سامسونگ است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.