تلفن همراه

گوشی

December 17, 2016
20:09 شنبه، 27ام آذرماه 1395
کد خبر: 81631

ورود Mate 9 هواوی به ایران با پیش فروش این محصول توسط بامیلو

شرکت هواوی با همکاری فروشگاه اینترنتی بامیلو گوشی هوشمند و قدرتمند خود را با نام Mate 9 پیش فروش می کند. 
 
دوستداران سری Mate هواوی می توانند از تاریخ 24 آذر تا 2 دی با مراجعه به وب سایت بامیلو و پیش ثبت نام این محصول ، از اولین خریداران Huawei Mate 9 باشند و از جوایز ویژه هنگام خرید بهره مند شوند. 
کاربرانی که طی این تاریخ در وب سایت بامیلو برای خرید قدرتمندترین و سریع ترین فبلت حال حاضر جهان پیش ثبت نام را انجام داده اند می توانند در تاریخ دوم دی ماه به مجتمع پایتخت مراجعه کنند  جوایز ویژه نقدی و غیره نقدی دریافت کنند. 
 
بر اساس این گزارش، 99 نفر اولی که به فروشگاه هواوی در مجتمع پایتخت خیابان میرداماد برای خرید Mate 9 مراجعه می کنند جوایز ویژه ای دریافت خواهند کرد.  هواوی به 9 خریدار نخست Mate 9 ،تور سفر به مالزی را هدیه خواهد داد.
 
همچنین نفرات دهم تا 49ام ، یک دستگاه P8 Lite و یک کارت هدیه 300 هزار تومانی ، نفرات 50 تا 69 ام  یک کارت هدیه نیم میلیونی و نیز نفرات 70 تا 99 ام کارت هدیه 200 هزار تومانی دریافت می کنند.  و در آخر قرعه کشی چهار سفر کیش برای تمامی شرکت کنندگان علاقه مندان به خرید Huawei Mate 9 می توانند برای اطلاعات بیشتر به صفحه هواوی با آدرس اینترنتی https://www.bamilo.com/huawei-shop/ مراجعه نمایند. 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.