سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 18, 2016
18:49 یکشنبه، 28ام آذرماه 1395
کد خبر: 81655

شرکت ال‌جی الکترونیکس رئیس بخش موفق لوازم خانگی خود را به سمت مدیر کل ال‌جی ارتقا داد

ال‌جی به تازگی اعلام کرده است  که جو سئونگ-جین، ریاست بخش لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی و یکی از اعضای هیات سه نفره مدیران کل ال‌جی تصمیمات مهم کل سازمان، به سمت مدیر کلی منتصب شد و این ارتقای شغلی فوراً اعمال گردید. مسئولیت آقای جو شامل تمامی بخش‌های تجاری ال‌جی الکترونیکس، اعم از شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع، ارتباطات موبایل، صوتی تصویری و قطعات خودرو و نظارت بر ۱۲۰ بخش عملیاتی در سراسر دنیا، می‌شود.
 
آقای جو در سال ۱۹۷۶ به شرکت گلدستار پیوست و عضو تیم تولید اولین ماشین لباسشویی ال‌جی در سال ۱۹۸۰ شد. قبل از اینکه وی به سمت ریاست لوازم خانگی و تهویه مطبوع در سال ۲۰۱۵ برسد، رئیس بخش ماشین‌های لباسشویی ال‌جی بود. در سال ۲۰۰۷، آقای جو جایزه Bronze Tower Order of Industrial Service Merit را از دولت کره برای همکاری ارزشمند در تولید فناوری‌های جدید و صنعت کره دریافت کرد. به تازگی، او یکی از افراد کلیدی در حرکت ال‌جی به سوی لوازم خانگی پرمیوم، معرفی برند LG SIGNATURE و لوازم خانگی توکار آشپزخانه Signature Kitchen Suite و همین طور پایه‌ریزی برای تجارت آینده در زمینه‌های اینترنت اشیا و خانه هوشمند نقش مهمی را ایفا کرده است.
 
هیئت مدیره ال‌جی به جای آقای جو، سانگ دای-هیون، رئیس فعلی منطقه CIS و ال‌جی روسیه، را به عنوان رئیس شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع برگزید. آقای سانگ ۳۳ سال است که در ال‌جی کار می‌کند و تقریباً در تمامی بخش‌های اصلی خط تولید محصولات لوازم خانگی و تهویه مطبوع، شامل دستگاه‌های تهویه مطبوع، یخچال و لوازم آشپزی نقش مدیریتی داشته است. وی از سال ۲۰۱۲ به سمت ریاست منطقه CIS و روسیه منتصب شده و مسئول رشد موفقیت‌آمیز ال‌جی در این منطقه طی دوران اقتصادی چالش‌انگیز بوده است.
 
 علاوه بر ارتقای شغلی آقایان جو و سانگ، ۵ نفر دیگر نیز به مقام معاونت اجرایی، ۱۳ نفر از معاونین اجرایی به سمت معاونت ارشد و ۳۸ نفر دیگر به سمت معاونت جدید منتصب شدند. نقش‌ها و مسئولیت‌های جدید از  اول دسامبر ۲۰۱۶، تفویض خواهد شد و رسمیت‌بخشی به این ارتقای شغلی پس از جلسه عمومی سهامداران از اول ژانویه ۲۰۱۷ انجام می‌شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.