اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

December 19, 2016
9:16 دوشنبه، 29ام آذرماه 1395
کد خبر: 81672

معاون تجاری مخابرات ایران خبر داد: رویکرد مخابرات نسبت به شبکه ملی اطلاعات

معاون تجاری مخابرات ایران اقدامات طراحی شده و صورت گرفته از سوی مخابرات را گامی موثر در راستای اغنای شبکه ملی اطلاعات دانست.
 
سمیع الله صادقی با حضور در غرفه شرکت مخابرات در نمایشگاه الکامپ 2016 اظهار کرد:افزایش ترافیک دیتا از سوی مشترکان شرکت مخابرات از مهم ترین اهداف شرکت به شمار می رود و برای دسترسی به این مهم ،ایجاد سامانه های جانبی از جمله رویکردهای شرکت مخابرات به شمار می رود.
 
صادقی با اشاره به رونمایی از فازهای مختلف شبکه ملی اطلاعات اظهار کرد:برای دسترسی مناسب به خدمات محتوایی تلاش می شود سرعت و کیفیت اینترنت مخابرات در شرایط بهتری قرار گیرد.بر همین اساس تجهیزات لازم فراهم شده تا در آینده ای نه چندان دور شاهد افزایش کیفیت اینترنت مخابرات بوده وخدمات محتوایی غنی و متعددی را به مشترکان خود ارائه کنیم.
 
صادقی همچنین از اجرای آزمایشی طرح وای فای شهری خبر داد و گفت:این طرح در حال حاضر در استان های مختلف دنبال می شود تا با این شیوه امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت و ارزان در اماکن عمومی شهرهای مختلف میسر شود.
 
وی با اشاره به رقابتی که به دنبال روی کار آمدن شرکت های FCP ایجاد شده،اظهار کرد:برای حفظ بازار در شرایط رقابتی رویکرد مناسب آن است که با حفظ و ارتقاء کیفیت مشتریان خود را حفظ کرده و با ارائه سرویس های باکیفیت درآمدزایی شرکت را افزایش دهیم.
 
معاون تجاری شرکت مخابرات در عین حال از نیاز این شرکت به ایجاد شبکه های جدید یاد کرد و گفت:در این زمینه تاکنون مناقصات متعددی نیز برگزار شده و امید می رود با بهره برداری از طرح های جدید سرعت و کیفیت اینترنت مخابرات شرایطی به مراتب بهتر از قبل داشته باشد.علاوه بر این با فراهم آوردن شرایط مناسب برای همکاری شرکت های ارائه کننده خدمات محتوایی تلاش می شود سرویس ها و خدمات متنوع تری نیز در اختیار مشترکان قرار گیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.