اپراتورها

تلفن همراه

December 20, 2016
8:16 سه شنبه، 30ام آذرماه 1395
کد خبر: 81676

طرح ویژه «رایتل» برای حذف دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی

مدیرعامل شرکت رایتل از همکاری این شرکت و سازمان تامین‌اجتماعی برای اجرای طرح جانشین دفترچه‌های بیمه این سازمان خبر داد.
 
مجید صدری مدیرعامل شرکت رایتل امروز در نشست خبری اظهار کرد: این شرکت تا پایان آبان 8 میلیون و 100 هزار سیم کارت فروخته است که با توجه به رقابت سنگین میان اپراتور ها رقم قابل توجهی به حساب میآید.
 
وی با بیان اینکه  این شرکت 11 هزار و 400 نمایندگی فعال در کشور دارد افزود:  فعالیت این شرکت در ابتدای امر با ارایه اینترنت پر سرعت مورد توجه عموم قرار گرفت به طوری که 80 درصد مصرف‌کنندگان مربوط به بخش دیتا هستند که امید کار به حفظ این وضعیت هستیم.
 
مدیر عامل شرکت بااشاره به اینکه قطع تماس خطوط رایتل کمتر از 10 درصد است ادامه داد: این رقم از نظر استانداردهای بین المللی قابل قبول است و تلاش می کنیم که وضعیت شبکه خود را توسعه دهیم.
 
وی در بخش دیگر صحبت های خود  تصریح کرد: برای حذف دفترچه های بیمه با سازمان تامین اجتماعی همکاری شده است و به دنبال آن هستیم که از طریق سیمکارت رایتل یا کارت جانشین، دفترچه های معمول را حذف کنیم.
 
صدر گفت: این طرح اکنون به صورت آزمایشی در شهر تهران شروع شده و خدمات پزشکی و پرا کلینیکی به این صورت به مردم ارائه شده است.
 
وی با اشاره اینکه در این شرکت به طور کامل از مشخصات داخلی استفاده می شود اظهار کرد: در تمام بخش ها به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات رایتل از متخصصین داخلی استفاده کرده است و ما مشاوران خارجی را نیز به کار نمی گیریم.
 
صدری درباره وضعیت اجرای طرح رجیستری گفت: برای همکاری با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سازمان تنظیم مقررات  و ارتباطات رادیویی درخصوص مبارزه با  قاچاق گوشی موبایل، همکاری‌های لازم به عمل‌آمده و درخواست‌های این  ارگان‌ها توسط رایتل پاسخ داده شده است اما باید توجه داشت که تعداد مشترکان ما در مقایسه با دو اپراتور دیگر کمتر و  تأثیرگذاری ما کمتر ملموس است.
 
وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به تکمیل شدن پوشش اینترنت نسل  4 رایتل تا پایان سال اظهار داشت: این طرح در فاز جدید توسعه شبکه این اپراتور در حال انجام است و تا به امروز 270 سایت LTE دراین‌ارتباط در تهران نصب‌شده است.
 
صدری وضعیت اجرای طرح ترابرد پذیری شماره موبایل  را نامناسب شمرد و گفت: مشاهده‌شده که مشترکان در بخشی از مراحل ترابرد پذیری پشیمان یا  ناراضی می‌شوند و به همین دلیل از ادامه مراحل انصراف می‌دهند.
 
مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه با انتقاد از دامپینگ برخی شرکت‌ها در بازار دیتای موبایل گفت: دراین‌باره به رگولاتوری شکایت  شد و این سازمان در این خصوص دستورالعمل‌هایی صادر کرد اما هنوز این مشکل به‌طور کامل برطرف نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.