اپلیکیشن

تلفن همراه

January 1, 2017
8:48 یکشنبه، 12ام دیماه 1395
کد خبر: 81806

با این برنامه موبایلی بهره وریتان را افزایش دهید

امروزه دهها برنامه توسط شرکت های مختلف طراحی شده که با تجمیع امور مختلف هر فرد به وی کمک می کنند تا از اوقات خود به بهترین نحو استفاده کند.
یکی از تازه ترین این برنامه ها فوکوس نام دارد که توسط سامسونگ طراحی شده و مهم ترین کارکرد آن سازماندهی و تجمیع اطلاعات ایمیل ها، فهرست های تماس، یادداشت ها، اطلاعات تقویم و … در قالب مجموعه ای از زبانه هاست.
 
جستجوگر قدرتمند این برنامه تلفن همراه به کاربر امکان می دهد تا با یافتن دقیق اطلاعات مورد نظر بتواند در مورد برنامه های روزانه خود به بهترین نحو تصمیم بگیرد و به طور بهینه از اوقات خود استفاده کند.
 
برنامه فوکوس با بررسی داده های جمع آوری شده به هر کاربر در مورد برنامه های آتی وی مانند قرار ملاقات در ساعات آینده یا برنامه ریزی شغلی هشدار می دهد.
 
همچنین از طریق این برنامه می توانید برخی افراد موجود در فهرست تماس خود را به عنوان افرادی که دریافت ایمیل از آنها مرجح است مشخص کنید تا همیشه ایمیل های ارسالی آنها را در صدر محتوای دریافتی مشاهده کنید. سازماندهی درخواست برای برگزاری نشست و برنامه ریزی کنفرانس های کاری از جمله دیگر قابلیت های این برنامه است.
 
فوکوس به طور خودکار ایمیل ها و فهرست رویدادهای هر کاربر را ثبت و مرتب می کند تا بتواند پیام ها و رویدادهای دارای اولویت را مشخص کند.
 
همگام سازی داده های برنامه های موبایلی بر روی پلتفورم های مختلف و هماهنگ سازی داده های ایمیل های مختلف از جمله دیگر امکانات برنامه یاد شده است. به منظور حفظ حریم شخصی کاربران هیچ یک از این داده ها بر روی سرورهای کلود ذخیره نمی شود. تنها نقطه ضعف این برنامه سازگاری صرف آن با گوشی های سامسونگ و نه هیچ گوشی دیگری است. همچنین این برنامه تنها با نسخه های Marshmallow  یا  Nougat آندروید سازگاری دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.