لبه تکنولوژی

January 8, 2017
10:34 یکشنبه، 19ام دیماه 1395
کد خبر: 81928

با CES 2017: نابودگر گرد و خاک و نقشه‌بردار خانه

شرکت سامسونگ، جدیدترین مدل از سری ربات‌های جاروبرقی POWERbotTM محبوب خود را به نام VR7000 معرفی کرد. این مدل، دارای مکش قوی‌تر و طراحی باریکتر است- ارتفاعی کمتر از 97 میلی‌متر که از ربات جاروبرقی قبلی سامسونگ تا 28 درصد باریکتر است.
 
1.PNG
طراحی باریک، مکش قوی
طراحی جدید برای مصرف‌کنندگانی انجام شده است که به دنبال تمیزکاری اتوماتیک بهتر هستند. تحقیقات داخلی سامسونگ نشان داد 39 درصد مصرف‌کنندگان آمریکای شمالی انتظار دارند جاروبرقی رباتی جاهای با دسترسی سخت را تمیز کرده و مکش کافی داشته باشد که دیگر نیاز به جارو کشیدن دوباره نباشد.
 
بسته به مدل انتخابی،POWERbotTM VR7000  با تولید حداکثر 20 قدرت مکش در عین پوشش مکان‌هایی غیرقابل برای جاروبرقی‌های معمولی، مانند زیرتخت یا لوازم خانگی، تمیزکاری عالی را به شما هدیه می‌کند.
 
قابلیت «تمیزکاری لبه‌ها» در این مدل به دستگاه امکان می‌دهد تا 15 میلی‌متری دیوار نزدیک شود. این قابلیت با قرار دادن جاروی 288 میلی‌متری- بزرگترین جارو در میان همه برندها- در قسمت جلویی دستگاه فراهم شده است تا وقتی دستگاه به فاصله گفته شده از دیوار رسید، تمامی خاک و مو را جمع کند. به‌علاوه، قابلیت «شاتر خودکار» نیز باعث می‌شود در زمان رسیدن به نزدیکی دیوار، مانعی جلوی پراکنده شدن خاک را گرفته و لبه‌ها بیشتر تمیز شوند.
 
سیستم منحصربه‌فرد این جاروی خود- تمیزکننده در مدل POWERbotTM VR7000 تا حد زیادی میزان خاک و موی گیر کرده در رشته‌های جارو را کاهش می‌دهد. این روش باعث می‌شود خاکروبه در مرکز جارو جمع شده و انتقال آن به سطل آشغال راحت‌تر شده و نیاز به تعمیرات دستگاه نیز کاهش پیدا کند.
 
2.PNG
هوشمندتر از همیشه
مدل POWERbotTM VR7000 مجهز به چند قابلیت هوشمند است که امکان فعالیت خودکار دستگاه را فراهم می‌کنند. با قابلیت‌های  Visionary Mapping™ Plus و FullView Sensor™ 2.0، این دستگاه مسیرهای خانه را نقشه‌برداری کرده و به خاطر می‌سپارد و به این ترتیب تمیزکاری را بهتر انجام می‌دهد و می‌تواند در آینده خود را روی سطح هدایت کرده و در عین حال مسیر خود را حول موانع یا اجسام کوچک (کمتر از 10 میلی‌متر) نیز تشخیص دهد.
 
قابلیت کنترل هوشمند برق دستگاه نیز امکان تنظیم خودکار میزان مکش و بهینه‌سازی عملکردهای تمیزکاری را بر اساس نوع سطح فراهم می‌کند. مثلا وقتی دستگاه از سطح چوبی به فرش یا موکت می‌رود، موتور میزان مکش را متناسب با آن تنظیم می‌کند. همانند بسیاری از دستگاه‌های خانگی سامسونگ،POWERbotTM VR7000 نیز امکان اتصال به اینترنت اشیاه را دارد و با یک برنامه به‌صورت کامل از راه دور قابل کنترل است. با استفاده از یک گوشی هوشمند، کاربر می‌تواند دستگاه را روشن یا خاموش کرده، برنامه تمیزکاری به آن بدهد و سابقه تمیزکاری آن را نیز بررسی کند. به‌علاوه،POWERbotTM VR7000  با برنامه Amazon Echo نیز سازگار است، لذا کاربر می‌تواند با فرامین صوتی آن را کنترل کند.
 
بیونگ سام سئو، مدیر بخش لوازم خانگی سامسونگ می‌گوید: «این دستگاه متناسب با نیازهای تمیزکاری خانواده‌های پرمشغله امروزی عمل می‌کند. فقط کافی است آن را تنظیم و کارش را تماشا کنید. قابلیت مسیریابی و حسگرهای مدل POWERbotTM7000  در کنار طراحی زیبا و قدرت مکش بالا، انجام کار توسط آن را تضمین می‌کند.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.