لبه تکنولوژی

January 8, 2017
16:58 یکشنبه، 19ام دیماه 1395
کد خبر: 81936

با CES 2017: نسیمی از سوی بیابان به لاس وگاس

شرکت سامسونگ از دستگاه تهیه هوای دیواری Wind-FreeTM خود در نمایشگاه CES آمریکا رونمایی کرد که اولین دستگاه در این رده است که تاکنون جایزه نوآوری را به خود اختصاص داده. نمونه زمینی این دستگاه در کره جنوبی بسیار موفق بود.
 
1.PNG
دستگاه تهویه هوای مدل AR9500M دارای فناوری سرمایشی انحصاری سامسونگ به نام Wind-FreeTM است که هوای خنک و صرفه‌جویی در مصرف برق را بدون ایجاد باد سرد ناخوشایند، فراهم می‌کند.
بیونگ سام سو، رئیس بخش لوازم خانگی سامسونگ می‌گوید: «مصرف‌کنندگان از توانایی‌های سرمایشی مدل AR9500M در خانه‌هایشان لذت خواهند برد. واقعا برایشان لذت بخش خواهد بود که دیگر نباید باد سرد و ناخوشایند را تحمل کنند و البته قبض برق‌شان هم کمتر می‌شود.»
 
مدل AR9500M با استفاده از روش سرمایشی Wind-Free™ دمای مناسب در اتاق را حفظ می‌کند که در آن هوای سرد از طریق 21 هزار سوراخ ریز عبور هوا، در اتاق پراکنده می‌شود. این سیستم سرمایش دو مرحله دارد که در مرحله اول یعنی "حالت سرمایش سریع" دما اتاق را پایین می‌آورد و وقتی به دمای دلخواه رسیدید، حالت "هوای پایدار" همان دما را حفظ می‌کند. این روش باعث صرفه‌جویی در مصرف برق تا 72 درصد می‌شود.
 
موتور مدل AR9500M با استفاده از یک مبدل دیجیتالی هشت پله‌ای مجهز به فناوری تقویت قدرت، باعث می‌شود تغییرات گشتاور، کاهش پیدا کند که به این ترتیب انرژی کلی لازم کاهش یافته و زمان لازم برای رسیدن کمپرسور به حداکثر سرعت کمتر می‌شود.
 
2.PNG
مدل AR9500M همچنین مجهز به وای- فای است که امکان کنترل آن از هر مکانی را با استفاده از برنامه Smart Home سامسونگ فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند از راه دور دما و تنظیمات دستگاه را کنترل کرده و اطلاعات عملکرد و مصرف انرژی آن را به‌صورت آنی دریافت کنند.
 
معماری مثلثی منحصربه‌فرد AR9500M دارای فضای ورودی بزرگتری است که امکان مکش هوا به‌صورت گسترده را فراهم کرده و در عین حال بهترین عرض و زاویه خروجی هوا را به دست می‌دهد. تعداد بیشتر تیغه‌های متحرک و فن بزرگتر- 22 درصد بزرگتر از مدل‌های قبلی- باعث می‌شود هوا سریعتر خنک شده و با سرعت و در بازه بزرگتری منتشر شود و تمامی گوشه‌های خانه را نیز در بر بگیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.