سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

January 15, 2017
17:35 یکشنبه، 26ام دیماه 1395
کد خبر: 81984

ایسوس پرجمعیت ترین خانواده مادربوردهای سری 200 اینتل را معرفی می کند

ایسوس با افتخار لیست بلند بالا و بی نظیر خود از مادربورد های مبتنی بر چیپست Z270 را معرفی می کند؛ مادربورد هایی که برای به حداکثر رساندن استفاده از پتانسیل پردازنده های نسل هفتم اینتل (KabyLake) طراحی شده اند. این مجموعه شامل مدل های بسیاری از جمله نسل جدید مادربورد های Republic of Gamers و نمونه هایی همچون Maximus IX می باشد.
 
مادربورد های ROG Strix همواره در اوج قدرت و عملکرد قرار دارند؛ دستیابی به 8 رکورد و 13 مقام نخست جهانی در آزمون های دشوار، گواه این سخن است. علاوه بر جدید ترین مادربورد های گیمینگ ROG Strix، سری جدید محصولات ایسوس با نام سری  Prime  برای نهایت سفارشی سازی روزانه و همچنین مادربورد های ایستگاه کاری (یا Workstation) ایسوس در سری  TUF با قابلیت های بهبود یافته اورکلاک و پایداری در استفاده های 24/7 نیز به سبد کالای ایسوس اضافه شده اند. 
 
“Joe Hsieh” از مدیران ارشد بخش فروش و برنامه ریزی مادربورد های ایسوس در صحبت با رسانه ها گفت: "نسل های پیشین محصولات ما در اختیار بسیاری از رسانه ها قرار گرفته و آزمون های متعددی را پشت سر نهاده است؛ دریافت تائیدیه های متعدد از این لابراتوارهای رسانه های معتبر نشان از برتری برند ایسوس دارد. برند ایسوس همواره در تلاش برای ارائه بهترین ها به کاربر می باشد.  داشتن رتبه اول فروش در جهان، استفاده های آسان و راحت برای کاربر، پایداری و اعتماد بالا به برند ایسوی، نتیجه ی داشتن همین هدف است؛ در Z270  هم، نوآوری و سفارشی سازی را با ویژگی های مدرن به حداکثر رسانده ایم.
 
به عنوان مثال به فناوری AuraSync RGB و پشتیبانی از قطعات چاپ سه بعدی اشاره می کنم. ایسوس طی همکاری با Shapeways به زودی فروشگاه های اختصاصی از تجهیزات جانبی و قابل اتصال به مادربورد های این برند را راه اندازی خواهد کرد. کاربرانی که از کیس  و ترکیب یکنواخت کامپیوترهای خود خسته شده و به دنبال نوآوری و شخصی سازی در سطح بالا هستند بدانند که مادربورد های ایسوس  Z270عالی ترین راه برای رسیدن به این تنوع و هدف است."
 
ساخته شده برای عملکرد بالا: فناوری های چندگانه، دوستدار اورکلاکینگ
ایسوس مهمترین کارخانه مادربورد در جهان است؛ تیم های تحقیق و توسعه ایسوس که در سراسر جهان مشغول به کار هستند، به دنبال ارائه بهترین عملکرد مادربورد های این شرکت به کاربران هستند. تست های جامعی که گاهی حتی بیش از استانداردهای جهانی است، به کاربران توانایی و اعتماد به نفس اورکلاک تا 5.0 گیگاهرتز و بالاتر را می دهدآن هم تنها با یک کلیک در مشخصات بایوس !UEFI همچنین مادربورد های ایسوس  Z270 دارای ویژگی های متعدد برای اورکلاکرها است به عنوان مثال ایسوس فناوری 5-Way Optimization را جهت بهینه سازی پویا از بخش های اساسی سیستم در نظر گرفته است.
 
همچنین آخرین نسل از فناوری Fan Xpert 4 نیز نظارت بر دمای پردازنده گرافیکی (GPU) در زمان اجرای بازی های سنگین، تست های استرس و نرم افزارهای رندرینگ گرافیکی را به کاربران ارائه می دهد. کار به همین جا ختم نمی شود، زمانی که صحبت از اورکلاک تخصصی می شود، ایسوس فکر همه چیز را کرده است. فناوری Pro Clock ایسوس به وسیله یک ژنراتور اختصاصی BCLK طراحی شده برای نسل هفتم از پردازنده های اینتل، امکان اورکلاک فرکانس های پایه 425 مگاهرتز و حتی بیشتر را فراهم می کند. فناوری ایسوس  TurboV Processing Unit یا به اختصار (TPU) نیز با هدف افزایش ولتاژ و کنترل کلاک پایه، اورکلاک و در نهایت افزایش عملکرد تا فرکانس 5.4 Ghz و بیشتر، را برای سری مادربورد های Z270 خواهد داشت.
 
نسل سوم از فناوری ایسوس  T-Topology با هدف اورکلاک حافظه های رم (RAM) در استاندارد DDR4 ودستیابی و پایداری به فرکانس های بالا معرفی شده است. اورکلاک آسان به فرکانس 4133 Mhz و یا حتی بسیار فراتر از آن، از جمله وظایف این بخش است. مادربورد های ایسوس سری  Z270 برای سازگاری با آخرین دستاوردهای ماژول های DDR4 به خوبی مورد بررسی قرار گرفته و تمامی آزمون ها را پشت سر نهاده اند.
 
سفارشی سازی کامل: فناوری های Aura Sync و چاپ سه بعدی
Aura Sync ایسوس مبتکر فناوری همگام سازی نورپردازی مادربورد با دیگر تجهزات جانبی و سایر سخت افزارها در جهان است. افزون بر نصب دیود های LED در سراسر مادربورد ، قابلیت همگام سازی با سخت افزارهایی همچون کارت گرافیک و تجهیزات جانبی مانند ماوس و کیبورد به همراه نرم افزار اختصاصی مدیریت و شخصی سازی هاله های نور از جمله ویژگی های این بخش است. اگر خواهان اتصال LED های بیشتر در قابل نوار و کیت های استاندارد هستید، هدرهای 4 پین و 12 ولت برای شما آماده هستند. 
 
ایسوس همواره به دنبال ایجاد فرصت های شخصی سازی ظاهر محصولات خود است؛ در حال حاضر این کمپانی نخستین مادربورد های جهان با قابلیت اتصال قطعات چاپ سه بعدی را ارائه می کند. بهبود عملکرد برخی از قطعات، افزایش جذابیت بصری و حتی مدیریت کابل کشی مادربورد  از جمله مزایای این بخش هستند. جایگاه های نصب سه بعدی به وسیله پیچ هایی که در اسلات های M.2 نیز نصب شده است، به مادربورد  متصل خواهند شد و همچنین قابلیت نصب خنک کننده های M.2 نیز برای این مادربورد  ها در نظر گرفته شده است تا دمای ماژول را در بازه 30 درجه سانتیگراد نگاه داشته و از گلوگاه دمایی جلوگیری نمایند.
 
همکاری ایسوس با Shapeways یک انقلاب در طراحی را برای دارندگان مادربورد های ایسوس  Z270 به وجود می آورد. بزرگترین شرکت چاپ سه بعدی سفارشی با غول سخت افزار هم پیمان شده اند و فروشگاه چاپ ایسوس  سه بعدی را راه اندازی کرده اند. این فروشگاه میزبان انتخاب قطعات سه بعدی قابل چاپ جهت مودینگ مادربورد  های ایسوس با قابلیت انتخاب متریال و رنگ بندی است. علاوه بر آن قابلیت سفارش مستقیم از طریق ارسال فایل های CAD وجود دارد. این امکان برای دارندگان چاپگرهای سه بعدی وجود دارد که پس از دریافت فایل طراحی، خود آنها را چاپ نمایند. 
 
شکستن رکوردها:رکوردهای نسل هفتم در دستان ROG
تمامی مادربورد های ROG Maximus IX آخرین رکوردها را به نام خود رقم زده اند؛ علاوه بر قابلیت های گیمینگ متعدد، ویژگی های اورکلاک تخصصی در این مادربورد ها موجبات شکست رقبا را فراهم ساخته است. علاقمندان به اورکلاک و خارج شدن از محدودیت ها با نیتروژن مایع (LN2) و یا هلیوم مایع (LHE) رکوردهایی را در WRs و GFPs به ثمر رسانده اند. در ثبت رکوردهای یاد شده، پردازنده قدرتمند Intel Core i7-7700K در فرکانس 7.383 Ghz ، نمایشی کامل از قدرت مادربورد  های گیمینگ ایسوس به جای گذاشت. فرکانس 7.328 Ghz نیز در حالی بدست آمد که تمامی 4 هسته و 8 رشته این پردازنده فعال بودند. در مجموع، مادربورد  های Maximus IX از ایسوس دارای 8 رکورد و 13 مقام نخست جهانی هستند. 
 
ROG و ROG Strix: رقبا را مغلوب شده بدانید
سری جدید مادربورد های گیمینگ ROG شامل مدل مدل های Maximus IX Extreme, Maximus IX Formula, Maximus IX Hero و دو مدل جدید Maximus IX Code و Maximus IX Apex ، و از گروه ROG Strix به همراه چیپست Z270 و آخرین فناوری  های پردازشی Intel عرضه شده اند. سری جدید مادربورد های ROG به همراه فناوری اختصاصی-صوتی SupremeFX، بهترین سامانه های خنک کننده بادی/آبی، عملکرد خودکار اورکلاک، چاپ سه بعدی و Aura Sync همراه شده اند.
 
 مادربورد  Maximus IX Apex به عنوان یک پرچمدار از جمهوری گیمرهای ایسوس، اوج مهندسی در اورکلاک و فناوری را نمایش می دهد. دو اسلات M.2 بر روی این محصول نصب شده است. هیت سینک و بالا های قرار گرفته بر روی آن با ظاهر خود نشانگر یک سیستم گیمینگ تمام عیار هستند. دو مادربورد  Maximus IX Extreme و Maximus IX Formula نیز به سامانه های خنک کننده مایع (Monoblock) مجهز خواهند بود. Maximus IX Extreme نخستین مادربورد گیمینگ جهان با راه حل خنک کننده یکپارچه است.
 
 مدار اختصاصی ایسوس در این زمینه برای تشخیص دمای ورودی/خروجی و حتی نشت مایع در مادربورد های فوق تعبیه شده است. همچنین این پوشش یک تکه، اسلات و ماژول های M.2 را نیز پوشش می دهد. تهویه M.2 جهت جلوگیری از گلوگاه مسئله ای مهم است. نتیجه قابلیت اطمینان بالا و عملکرد پایدار است. تمامی مادربورد های سری ROG به وسیله نصب هدرها و سنسورهای واتر کولینگ، مدیریت کامل این بخش اعم از درجه حرارت و نظارت را برای کاربران فراهم می سازد. 
 
مدل های دیگر از مادربورد های گیمینگ سری ROG شامل ROG Strix Z270E Gaming, ROG Strix Z270F Gaming, ROG Strix Z270H Gaming ATX, mATX ROG Strix Z270G Gaming and mini-ITX ROG Strix Z270I Gaming. ROG Strix Z270 نیز دارای ترکیبی بی نقص برای بازی، عملکرد برتر صوتی SupremeFX، تجربه بصری Aura Sync، نشان درخشان و پر ابهت ROG در کنار ترکیب هزاران رنگ مختلف، کارایی بی نظیر بازی را در مادربورد های میان رده فراهم می آورد. 
 
Prime ایسوس: ساخته شده برای بهترین ها
تکامل مادربورد های سری Prime ایسوس پس از یک شجره نامه که از سال 1989 ، تیم مهندسان ما که در سطح جهان فعال هستند، با هدف لذت بردن از فناوری های روز و مزایای سفارشی سازی و با تلاشی پر شور  برای حداکثر رساندن عملکرد، ثبات و سازگاری برای تجربه بهتر در DIY PC، بهترین را گردهم آورده اند. Prime ها نیز با استفاده از فناوری اختصاصی ایسوس 5-Way Optimization قادر به اورکلاک آسان پردازنده تا فرکانس 4.8 GHz و بیشتر هستند. همچنین فناوری Fan Xpert 4 نیز به منظور نظارت بر دمای کارت گرافیک در تمامی شرایط در این محصولات به خدمت گرفته شده است. این مادربورد ها به نسل سوم از DDR4 T-Topology ها مسلح گشته و به آسانی قادر به اورکلاک حافظه های رم تا فرکانس 3866 MHz و بیشتر خواهند بود. در حالی که فناوری حفاظتی 5X Protection III از سخت افزارهای گران قیمت شما در برابر مشکلاتی اعم از تداخل سیگنال و نوسان جریان محافظت می کند، فناوری  SafeSlot نیز به شما تضمین خواهد داد که اسلات های توسعه مادربورد  تا 1.6 برابر مقاوم تر از گذشته هستند.
 
مادربورد  های کم نظیر سری Prime همگام با فناوری Aura Sync و هدرهای 4 پین افزودنی، قابلیت اتصال قطعات سه بعدی، سیستم صوتی با کدک S1220A و تراشه های Realtek با خروجی نسبت سیگنال به نویز 120 دسی بل و 113 دسی بل ، صدایی فراتر از تصور را به شما ارائه خواهد داد. سیستم صوتی این مادربورد ها به فناوری سنجش امپدانس برای بدست آوردن بهترین میزان جریان دریافتی هدفون مجهز هستند. همچنین استاندارهای DTS Headphone:X® و  صدای فراگیر سه بعدی  نیز برای دریافت صدای همه جانبه در هدفون و اسپیکرهای دالبی به این بخش افزوده شده است.
 
 اتصال و ارتباط  مادربورد های Z270 است. از این مادربورد های ایسوس  Z270 به دو اسلات M.2 مجهز هستند که از مسیر پر سرعت PCIe بهره می برند. بدین ترتیب پهنای باندی تا 32 گیگابیت در ثانیه در اختیار آنها قرار می گیرد. رابط های دوست داشتنی USB 3.1 در نمونه های متوع Type A و Type C به همراه پشتیبانی از حافظه های جدید کمپانی اینتل موسوم به Optane برای تکمیل فرآیند سرعت در مادربورد های Prime ایسوس  در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یک پل رایگان SLI HB Bridge ایسوس  در بسته بندی این مادربورد ها تعبیه شده است. برای لذت بردن از پیکربندی 2 Way در کارت گرافیک های GTX1080,1070 و TITN X آماده هستید؟!
 
سری TUF ایسوس: استفاده 24 ساعته بدون قید و شرط!
مادربورد های سری نظامی ایسوس در خانواده قدرتمند و بدون محدودیت TUF، در برترین آزمایشگاه های مستقل جهان پذیرای آزمون های تخصصی و دشوار بوده اند تا عملکرد درخشان آنها تائید گردد.ایسوس در تولید سری TUF، اعتماد به نفس خود را از بابت کیفیت مادربورد های TUF با گواهینامه های نظامی و 5 سال گارانتی به اثبات رسانده است. برای اولین بار شاهد مادربورد های TUF با قابلیت اورکلاک بالا خواهیم بود. ارائه فناوری ایسوس  T-Topology DDR4 و قابلیت اورکلاک حافظه های رم تا فرکانس 3866 مگاهرتز و بیشتر، به همراه ژنراتور اختصاصی ایسوس جهت افزایش فرکانس پایه تا 425 مگاهرتز نیز برای TUF های مغرور تعریف شده است.
 
در کنار بهبود های اضافه شده به پردازنده های نسل هفتم اینتل (KabyLake)، فناوری اختصاصی Thermal Radar 2+ با کاربرد نظارت بر دما و همچنین TurboV Processing Unit با هدف کنترل و اعمال ولتاژ دقیق نیز به قابلیت های مهم و برجسته TUF اضافه شده اند. سامانه TUF ICe مجهز به یک ریزپردازنده اختصاصی است؛ این فناوری ضمن مدیریت و نظارت بر دما، سرعت فن و سنسورهای تعبیه شده در مادربورد ، تنظیمات را به دو شیوه دستی و اتوماتیک در اختیار کاربران قرار می دهد. با خیال آسوده مدیریت دما و تهویه را به دست گیرید! 
 
Thermal Radar 2+ و TUF Detective 2کنترل و نظارت بر دمای کارت گرافیک و پردازنده را به طور همزمان مهیا کرده اند. سنسورهای متعدد به شما کمک خواهد کرد تا به طور دقیق و هر لحظه از دمای سخت افزارهای اصلی خود آگاه باشید و در صورت لزوم تمهیداتی را برای حفاظت از آنها بیاندیشید. 
 
TUF با پوشش زرهی و زیبای خود در هاله های RGB، یک فناوری تهویه با قابلیت نصب فن در بخش مدار رگولاتور فاز را ارائه می دهد. پس از نصب این فن می توانیم شاهد کاهش دمای این منطقه تا 18.9 درجه سانتی گراد باشیم. مادربورد های TUF Z270 سیستم صوتی فراگیر سه بعدی را به همراه تراشه های Realtek S1220A، Crystal Sound 3 و DTS Headphone:X در خود حمل می کند؛ نتیجه صدایی بی نظیر است که از یک مادربورد  با استاندارد نظامی انتظار ندارید! این مادربورد جهت کار با کارت گرافیک های  رده ایستگاه کاری مانند Quadro بهینه گشته و سازگاری کامل با تمامی محصولات موجود از برندهای معتبر در این سری تضمین شده است. 
 
مادربورد های ایستگاه کاری ایسوس : مهندسی شده برای عملکرد حرفه ای!
مادربورد های سری ایستگاه کاری ایسوس (Workstation) با چیپست Z270 و پشتیبانی ازآخرین نسل هفتم اینتل ارتقاء یافته اند. ایسوس  Z270-WS برای حصول اطمینان از نهایت عملکرد خود، Way Optimization  5-را در اختیار شما قرار خواهد داد که تنها با چند کلیک به توان دلخواه خود دست پیدا خواهید کرد. Z270-WS دارای چهار اسلات PCI Express x16 است که توسط فلز کاری اضافی در قالب فناوری SafeSlot متسحکم و قابل اطمینان شده اند.
 
دو فناوری NVIDIA Quadro SLI و AMD CrossFireX که برای تولید کنندگان محتواهای گرافیکی و مهندسی بسیار حائز اهمیت است، برای شما به آسانی بهینه گشته و حداکثر کارایی را به نمایش خواهد گذاشت. به مانند سری Prime ایسوس  ، مادربورد  Z270-WS نیز از تراشه صوتی Realtek S1220A و فناوری Crystal Sound 3 برخوردار است. کار به جای خود، اما ایسوس صدایی با کیفیت و عمیق را هرگز فراموش نخواهد کرد! برای ذخیره سازی حرفه ای، پر سرعت و بدون دغدغه، اسلات های دو گانه با پشتیبانی از حافظه های M.2 و U.2 با سرعت 32 گیگابیت در ثانیه، رابط های USB 3.1 در مدل های Type A و Type C در کنار پوشش فلزی ضد زنگ و ضد تداخل سیگنال که به مانند یک چتر بر سر پنل I/O کشیده است، سرعتی بی نظیر را با حداقل مشکلات ارائه خواهند داد.
 
دو رابط Intel Gigabit LAN نیز برای ارتباط بدون وقفه شبکه در این مادربورد  ایستگاه کاری مورد استفاده قرار گرفته است. ایسوس در سری مخصوص ایستگاه کار خود مانند قبل، از شبکه دوگانه و گیگابیتی اینتل بر روی مادربورد و ThunderboltEX 3 به صورت یک افزونه مجزا در بسته محصول خود قرار داده است تا بالاترین سرعت انتقال و بهترین سازگاری را برای حرفه ای در پی داشته باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.