اپلیکیشن

تلفن همراه

January 30, 2017
17:06 دوشنبه، 11ام بهمنماه 1395
کد خبر: 82184

لحظات جذاب و هیجان انگیز را با موبایل خود پخش‌زنده کنید

برای بسیاری از ما پیش آمده است که دوست داریم لحظات جذاب و هیجان انگیزی را که در آنها قرار می‌گیریم، با دوستان و آشنایان خود به شکل زنده و مستقیم به اشتراک بگذاریم  و علاوه بر این، بازخورد و نظر آنها را نیز کسب کنیم.
 
راه حل برآورده شدن این خواسته، اتفاق جدیدی است که با نام پخش زنده موبایلی(Mobile Live Broadcasting) در حوزه اپلیکیشن های تلفن همراه به وقوع پیوسته است.
 
در کشور ما نیز مجموعه‌ای با نام لحظه نگار اقدام به تولید و انتشار اپلیکیشنی به شکل رایگان با این ویژگی‌ها نموده است. در لحظه‌نگار هر فرد حقیقی و مجموعه حقوقی یک کانال برای پخش‌های زنده تصویری یا صوتی در اختیار دارد و مخاطبان این ویدیوهای زنده می توانند از طریق گذاشتن کامنت یا زدن لایک بر روی آنها، بازخورد خود را اعلام نمایند. همچنین امکان اشتراک پخش‌های زنده در تلگرام نیز در لحظه‌نگار فراهم شده است.
 
به خانواده لحظه نگار بپیوندید و لذت در لحظه بودن با دوستان خود را تجربه کنید. در صورت تمایل می توانید این برنامه را از طریق لینک های زیر دریافت نمایید: 
 
https://lahzenegar.com/help
 
https://lahzenegar.com/start
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.