تلفن همراه

گوشی

February 11, 2017
19:16 شنبه، 23ام بهمنماه 1395
کد خبر: 82350

گوشی ۱۲۸ گیگابایتی ارزان قیمت روانه بازار شد

یک شرکت تولید کننده تلفن همراه، گوشی میان رده ای را روانه بازار کرده که تنها ۴۷۹ دلار قیمت دارد و می توان ۱۲۸ گیگابایت اطلاعات را در حافظه داخلی آن جای داد.
علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت شرکت OnePlus ۳T برای پیش خرید این گوشی اقدام کنند. نکته جالب این است که مدل ۶۴ گیگابایتی گوشی یاد شده تنها ۴۰ دلار ارزان تر است. با استفاده از این گوشی تهیه ویدئوهای فوق دقیق با کیفیت ۴K ممکن است.
 
تا به حال سابقه نداشته که یک شرکت سازنده گوشی، تلفن همراهی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و چنین قیمت نازلی روانه بازار کند.
 
این گوشی ۱۵۸ گرمی، ۷.۴ میلیمتر ضخامت داشته و دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با دقت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. دوربین پشتی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی و میزان رم آن نیز ۶ گیگابایت است. در این گوشی از باتری ۳۴۰۰ میلی امپری هم استفاده شده است.
 
پردازنده این گوشی از نوع ۴ هسته ای و Snapdragon ۸۲۱ و ساخت شرکت کوآلکوم بوده و دارای حسگر اثر انگشت نیز است. گوشی یاد شده با استاندارد مخابراتی نسل چهارم نیز سازگاری دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.