سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

February 14, 2017
7:56 سه شنبه، 26ام بهمنماه 1395
کد خبر: 82395

برخورد نزدیک از نوع فناوری نوین

بزرگ‌ترین مرکز فروش محصولات سامسونگ روز چهارشنبه ۲۰ بهمنماه طی مراسمی با حضور مدیران ارشد سامسونگ  به طور رسمی آغاز به کار کرد.
در این مراسم، که در حضور هیاتی از مدیران ارشد سامسونگ از کرهجنوبی برگزار شد، بام سوک هانگ، مدیر سامسونگ در ایران، افتتاح این فروشگاه را گام بزرگی در جهت عرضه محصولات و خدمات متمایز  برای مشتریان ایرانی دانست.
 
HHP- SES Event (1).jpg
در این فروشگاه که در طبقه همکف بازار بزرگ چارسو قرار دارد، تمامی محصولات سامسونگ الکترونیک اعم از موبایل، تبلت، لوازم جانبی، لوازم خانگی و تلویزیونها و نمایشگرهای جدید سامسونگ عرضه میشود.
به گفته هانگ این فروشگاه تنها مکانی برای فروش محصولات نیست، بلکه فضایی برای لمس فناوری‌های روز دنیا و تجربه جدیدترین محصولات الکترونیکی سامسونگ است. 
 
به گفته مدیر عامل سامسونگ ایران، این فروشگاه ۸۲۰ متری مطابق با آخرین استانداردهای دیزاین و ارائه محصولات طراحی شده  و هدف از  گشایش آن آشنایی هر چه بیشتر مشتریان ایرانی با سبک نوین و هوشمند (smart home) زندگی است. در طراحی این فروشگاه آشپزخانه شبیه سازی شده‌ای با  محصولات سامسونگ در نظر گرفته شده که امکان ارائه این محصولات در محیطی نزدیک به واقعیت را  فراهم کرده است. 
 
در قسمت مربوط به تلویزیون، علاوه بر حضور جدیدترین نمایشگرها و تلویزیونهای سامسونگ، فضایی با عنوان اسمارت‌هاب تایزن (Tizen Smart Hub) در نظر گرفته شده است. در این بخش بازدیدکنندگان ضمن آشنایی با جدیدترین اپلیکیشنها و بازیهای اسمارتهاب تلویزیونهای سامسونگ، میتوانند از نزدیک با این برنامهها که مبتنی بر سیستم عامل جدید سامسونگ یعنی همان تایزن است، کار کنند.
 
HHP- SES Event (2).jpg
در این مراسم علی جعفریه، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ، گفت: «امروز به جرئت مهمترین روز در سال ۹۵ برای بخش موبایل سامسونگ است. این فروشگاه حاصل زحمات تیم بزرگی از سامسونگ و شرکای ما در بازار چارسو است. سامسونگ نه تنها پیشگام در خلق محصولات نوآور الکترونیکی در دنیاست، بلکه امروز پیشگام در عرضه نوین این محصولات هم هست. فروش نوین به معنای ارائه لمس و تجربه محصولات و آشنایی کامل با جزئیات و قابلیت‌های محصول است. هدف اصلی ما در این فروشگاه ارائه متفاوت محصولات برتر و تکنولوژی خاص است، و تاکید بر این نکته که سامسونگ در راستای خلق آینده‌ای الهام بخش از فناوری و خلاقیت حرکت می‌کند.»
 
پس از افتتاح مرکز خدمات موبایل در طبقه منفی یک چارسو، این فروشگاه دومین مجموعه در راستای به کمال رساندن ارائه محصولات و خدمات به شیوه نوین در چارسو است. در این مرکز که علاوه بر بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ، لوکسترین و مجهزترین آنها هم محسوب میشود، برای آسایش هر چه بیشتر مراجعهکنندگان جایگاههای متعدد جهت استراحت آنان و تعامل بیشتر با فروشندگان فراهم شده است.
 
فروشگاه بزرگ محصولات سامسونگ با افتتاح رسمی از روز چهارشنبه در طبقه همکف بازار چارسو در تقاطع جمهوری پذیرای مراجعه‌کنندگان خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.