سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

February 19, 2017
18:11 یکشنبه، 1ام اسفندماه 1395
کد خبر: 82468

دنیاتو هوشمندتر کن

خریدهای نوروزی امسال خود را در بامیلو انجام دهید تا شانس برنده شدن ۱۰ دستگاه گوشی هوشمند گلکسی S7 edge به همراه هدفون جدید Level U سامسونگ را داشته باشید. 
 
SAMSUNG-BAMILO.jpg
جشنواره نوروزبازار بامیلو از امروز یکشنبه، یکم اسفندماه، آغاز می‌شود و برای مدت ۲۱ روز ادامه خواهد داشت. شما نیز می‌توانید با شرکت در این جشنواره از تخفیف‌های گسترده بامیلو و جوایز ویژه‌ای که سامسونگ برای خریداران خود در نظر گرفته است، استفاده کنید.
 
امسال سامسونگ یکی از «سین‌»‌های سفره هفت سین بامیلو است و کاربرانی که محصولات سامسونگ را بخرند امتیازات بیشتری برای شرکت در قرعه‌کشی اصلی بامیلو کسب می‌کنند. جایزه اصلی خانه هوشمند است که در اختیار نفر اول قرار می‌گیرد. سامسونگ به عنوان قدرت برتر دنیای فناوری، به عنوان اسپانسر این جایزه ویژه، خانه هوشمند مذکور را به جدیدترین محصولات هوشمند خود مجهز می‌کند. به این ترتیب برنده خوش شانس این خانه، در سال جدید وسایل نو و به روزی خواهد داشت که از طریق گوشی هوشمند و اتصال به اینترنت نیز قابل کنترل هستند.
 
علاوه بر جایزه اصلی، ۱۰ گوشی هوشمند گلکسی S7 edge به همراه هدفون‌های Level U و شارژر بی‌سیم برای افرادی که از طریق فروشگاه آنلاین بامیلو محصولات سامسونگ را خریدارای کنند، درنظر گرفته شده.
 
برای خرید محصولات سامسونگ کافی‌ست وارد وب‌سایت فروشگاه آنلاین بامیلو شوید و از آنجا به فروشگاه سامسونگ بروید و محصولات مورد نظرتان را بخرید، مبلغ را به صورت آنلاین پرداخت کنید و آن را در هر آدرسی که دوست دارید تحویل بگیرید. 
 
تمامی محصولات به روز سامسونگ اعم از گوشی‌های هوشمند مانند گلکسی S7 و S7 Edge و خانواده گوشی‌های A سال ۲۰۱۷، لوازم خانگی مانند جاروبرقی‌ و یخچال‌ها، تلویزیون‌های SUHD، UHD و FHD سامسونگ همه و همه در این فروشگاه آنلاین که در وب‌سایت بامیلو قرار دارد، در دسترس هستند.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات موجود در فروشگاه سامسونگ در وب‌سایت بامیلو می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.