فناوری اطلاعات

March 1, 2017
22:28 چهارشنبه، 11ام اسفندماه 1395
کد خبر: 82640

بازدید معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از هلدینگ سداد

معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیأت همراه از هلدینگ سداد بازدید کردند.
محمدجواد آذری جهرمی معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که مدیرعاملی شرکت ارتباطات زیر ساخت را نیز عهده دار است؛ به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان خود، با خالقی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره داده ورزی سداد، دیدار و گفتگو کرد.
 
در این بازدید که در پی دیدار هفته گذشته فرامرز خالقی مدیرعامل، علی اکبر حاجبی مشاور مدیرعامل، مهدی تکبیری عضو هیأت مدیره سداد انجام شد، جهرمی ضمن بازدید از طرح ها و نوآوری های اخیر در دست اجرای شرکت داده ورزی سداد، در حوزه بانکداری الکترونیک و بانکداری در بستر شبکه های اجتماعی، حمایت خود را از ایده های خلاق و طرح های نوآورانه مؤثر در جلب رضایت مشتریان بانکی خاطرنشان کرد.
 
جهرمی در ادامه با تأکید بر اهمیت فراهم سازی یک بستر امن در ارایه سرویس های جدید، مقبول و مطلوب بانکی، هرگونه پشتیبانی عملی و همکاری کامل مجموعه تحت نظارت خود را در این زمینه یادآور شد.
 
در ادامه این دیدار، پس از صرف ناهار کاری و در پی پیشنهاد مدیرعامل داده ورزی سداد، جهرمی و هیأت همراه از حوزه های فنی و پروژه های خدمات نوین شرکت، بازدید کردند.
 
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت، با ابراز علاقمندی و صرف وقت کافی و همچنین ورود به مباحث تخصصی به گفتگو با مدیران پروژه های مختلف و کارشناسان و متخصصان شرکت داده ورزی سداد پرداخت.
 
گفتنی است در این دیدار علی اکبر حاجبی مشاور مدیرعامل، تکبیری معاون عملیات، مختاریان معاون نرم افزار و همچنین عباس شفیعی معاون پشتیبانی بانک ملی، مهندس جهرمی و هیأت همراه را میزبانی کردند. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.