اپراتورها

تلفن همراه

March 11, 2017
13:20 شنبه، 21ام اسفندماه 1395
کد خبر: 82743

مدیر عامل مخابرات آذربایجان‌شرقی: تمامی شهرهای آذربایجان شرقی به اینترنت نسل سوم و چهارم همراه اول مجهز شدند

مدیر عامل مخابرات آذربایجان‌شرقی گفت: تمامی شهرهای آذربایجان شرقی به اینترنت نسل سوم و چهارم همراه اول مجهز شدند.
 
محمد فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: یکی از فعالیت‌های مخابرات استان در سال جاری، در حوزه‌ موبایل و شبکه‌ تلفن همراه بوده که عملیات آن به تازگی در 10 اسفند ماه پایان یافته است. 
 
وی با اشاره به تحول عظیمی که در اینترنت استان روی داده است، گفت: افزایش سرعت اینترنت از مزیت اصلی این طرح است که در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان همراه اول صورت گرفته است.
 
وی با بیان اینکه طی این اقدام شبکه‌ همراه اول به طور کامل ارتقاء یافته است، بیان کرد: مشترکان همراه اول در صورت بروز مشکلات فنی با شماره‌ 9990 تماس گرفته و مشکلات خود را مطرح کنند. 
 
فرقانی با بیان اینکه برای بهره‌مندی از اینترنت نسل چهارم سه شرط لازم دارد، عنوان کرد: داشتن گوشی که نسل چهارم اینترنت را پشتیبانی کند، شرط اساسی است؛ همچنین برای استفاده از اینترنت نسل چهارم ، سیم کارت‌های مشتریان باید به یو سیم عوض شوند و شرط دیگر نیز فعال  کردن بسته‌ اینترنتی آلفا پلاس است که مشتریان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی همراه اول و یا کد #10* نسبت به تهیه و سفارش این بسته اینترنتی اقدام کنند.  
 
مدیرعامل مخابرات آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: همراه اول برای ترغیب و تشویق هر چه بیشتر مشتریانی که گوشی آن‌ها اینترنت نسل چهارم را پشتیبانی می‌کند، سیم کارت‌های آنان را به صورت رایگان تعویض کرده و یک بسته اینترنتی 12 هزار تومانی به صورت رایگان اهدا می‌کند.
 
وی با اشاره به محل‌های توزیع این سیم‌کارت‌ها در استان، گفت: کلیه دفاتر ارایه کننده خدمات همراه اول در استان و همچنین فروشگاه‌های همراه اول واقع در مرکز مخابراتی شهید رجایی، میدان شهید بهشتی و طبقه‌ پایین مرکز تجاری اطلس آماده تعویض این سیمکارت‌ها هستند.
 
فرقانی متذکر شد: برای اجرای طرح سیم‎کارت‌های نسل سوم و چهارم شبکه‌ همراه اول بیش از 171 میلیارد تومان هزینه شده است.  
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.