سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

March 16, 2017
17:11 پنجشنبه، 26ام اسفندماه 1395
کد خبر: 82813

خانواده هوشمند‌ها روی دیوار

نمایشگرهای حرفه‌ای یا همان اسمارت ساینیج‌های سامسونگ با ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون طول عمر بالا، کارکرد ۲۴ ساعته، پنل ضدتابش، شخصی‌سازی محتوا، امکان تقسیم صفحه‌نمایش به چند بخش و طراحی سازگار با محیط زیست بهترین گزینه برای کسب‌وکارهای تجاری و نمایش تبلیغات در فضاهای عمومی هستند.
 
با اینکه اغلب این ویژگی‌ها در نمایشگرهای اسمارت ساینیج (SMART Signage) سامسونگ مشترک هستند، اما حجم و کارکرد‌های متنوع و متفاوت آنها باعث شده هر مدل از نمایشگرهای اسمارت ساینیج مناسب و سازگار با نیازهای یک یا چند کسب‌وکار ساخته شوند.
 
اسمارت ساینیج‌های سامسونگ در چند دسته نمایشگرهای ویدئو وال (Videowall)، 24 ساعته، نمایشگرهای بزرگ و نمایشگرهای همه‌کاره و مستقل تقسیم‌بندی شده‌اند. هر یک از این گروه‌ها با داشتن مدل‌های مختلف با اندازه‌های گوناگون دست صاحبان کسب‌وکارها را برای انتخاب یک نمایشگر کارآمد و مفید باز گذاشته‌اند.
 
نمایشگرهای مستقل و همه‌کاره
سامسونگ برای کسب‌وکارهایی مانند فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و خرده‌فروشی‌ها نمایشگرهای ویژه‌ای تولید کرده است. این دسته از نمایشگرهای ساینیج در دو مدل DME و DBE  و در سایزهای ۴۰ تا ۵۵ اینچ عرضه شده‌اند. نمایشگرهایی که با برخورداری از پنلی با قابلیت کار مداوم 24 و 16 ساعت در شبانه روز و با روشنایی 350 و 450 نیت (nit) و رزولوشن 1920×1080 به خوبی از عهده نمایش تصاویر و کار در مکان‌های عمومی برخواهند آمد.
 
این گروه از نمایشگرهای ساینیج سامسونگ با طراحی ظریف و باریک خود امکان سازگاری بیشتری با انواع و اقسام دکورها را پیدا کرده‌اند. ضمن اینکه به دلیل استفاده از پردازنده چهار هسته‌ای روی نمایشگرهای سری DB، با پردازش بهینه تصاویر، کیفیت بهتری را ارائه می دهند  .
 
دیوار نمایش
نمایشگرهای ویدئو وال (video wall) به دلیل طراحی باریک و کم‌حاشیه پنل‌های نمایشگر به راحتی می‌توانند در دیوارها ادغام شوند و در شکل‌های افقی و عمودی محتواها را پخش کنند. این گروه از اسمارت ساینیج‌های سامسونگ با پشتیبانی ۷۲ درصدی طیف رنگ‌ها و قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، نگرانی صاحبان کسب‌ و کارها را در مورد نمایش کالاها با رنگ‌های طبیعی برطرف کرده‌اند. ضمن اینکه میزان روشنایی پنل نمایشگرها در این دسته از ساینیج‌ها به ۷۰۰ نیت رسیده است.
 
نمایشگرهای ویدئو وال سامسونگ با مدل UDE  و در دو سایز ۴۶  و 55 اینچ به بازار ایران ارائه می گردند. البته با قرار دادن تعداد زیادی از این نمایشگرهای ویدئووال در کنار هم، می توانید دیواره ای از نمایشگرها را با یک تصویر یکپارچه داشته باشید. به کمک حاشیه نازک ۵/۵ میلی‌متر و یا 3.5  میلی متر و پشتیبانی از Display Port 1.2 به راحتی می‌توان تا صدتای آنها را بدون کاهش کیفیت تصویر در کنار هم قرار داد و محتوای دلخواه را در ابعادی غول‌پیکر مشاهده کرد.
 
این نمایشگرها همچون یک قاب نقاشی زیبا جلوه‌ای خاص به دفاتر و سالن‌های اداری و عمومی ‌می‌بخشند و محتویات را با جلوه ای متفاوت و پویا برای تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطبین، ارائه می نمایند . 
 
نمایشگرهای ۲۴ ساعته
برخی اوقات لازم است یک محتوای خاص، به صورت ۲۴ ساعته در طول هفت روز هفته، روی نمایشگرها پخش شود. نیازی که طیف متنوعی از کسب‌وکارها را درگیر می‌کند، از پخش ویدئو دوربین‌های امنیتی گرفته تا نمایش اطلاعات ضروری در پایانه‌های مسافرتی و راه‌آهن‌ها و فرودگاه‌ها. به همین دلیل این مکان‌ها به نمایشگر قدرتمندی نیاز دارند که در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز روشن بماند. تمامی ویدئو وال‌ های سامسونگ قابلیت کارکرد 24 ساعت در شبانه روز را دارا هستند. ضمن اینکه با استفاده از پروتکل چندگانه نمایشگر (MDC) راه‌اندازی و کنترل چندین نمایشگر به طور همزمان امکان‌پذیر شده است. این موضوع سبب شده همزمان با راحتی هر چه بیشتر صاحبان کسب‌وکارها هزینه‌های جاری برای نگهداری نمایشگرها کاهش یابد.
 
بزرگان نمایش
دسته‌ دیگر اسمارت‌ ساینیج‌های سامسونگ «نمایشگرهای بزرگ» نام دارند. این گروه از نمایشگرها با اندازه ۶۵ و ۷۵ اینچی خود برطرف‌کننده مسائل صاحبان پاساژها، فروشگاه‌ها و دیگر فضاهایی هستند که به نمایشگرهایی بزرگ نیاز پیدا می‌کنند.
نمایشگرهای بزرگ سامسونگ با مجهز بودن به پنل فول‌اچ‌دی تجربه جدیدی از پخش محتوا در فضاهای عمومی را رقم می‌زنند.
 
این نمایشگرها همچنین دارای اکسسوری لایه لمسی منحصر به فرد خود می باشند، که از فناوری به‌روزشده لمسی IR برخوردار بوده و با استفاده از سنسورهای افقی و عمودی، قابلیت لمس‌ چندگانه پنل را به تمامی نقاط نمایشگر اضافه کرده است. این لایه همچنین نمایشگرهای بزرگ را از خطرات موجود در فضاهای عمومی مانند خاک‌ و گرد و غبار محافظت می‌کند. این در حالی است که این گروه از نمایشگرها، قبل از عرضه به بازار، آزمون‌های سختی مانند تست چرخه عمر، تست غبار و نوسان برق را پشت ‌سر گذاشته‌اند تا خریداران آنها از طول‌ عمر بالای دستگاه اطمینان کامل پیدا کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.