اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

March 16, 2017
17:18 پنجشنبه، 26ام اسفندماه 1395
کد خبر: 82817

شاتل موفق به دریافت تندیس سرآمدی کیفیت اینترنت پرسرعت شد

هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌زمان با سالگرد 140 سالگی تشکیل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مراسمی برای اهدای جایزه ملی کیفیت (ICTINQA) فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز برگزار شد. در ششمین دور از برگزاری این جایزه ملی که شرکت ارتباطات زیرساخت مجری برگزاری آن بود ، از میان 20  شرکت 16 شرکت توانستند به مرحله اخذ گواهی نامه نایل آیند. جایزه ملی کیفیت در سه سطح سطح اهتمام، سطح اشتهار و سطح تندیس برگزار می‌شود که شاتل در سطح تندیس آن شرکت و موفق به دریافت لوح سرآمدی و تندیس برنزین جشنواره در کیفیت ارایه خدمات اینترنت پرسرعت(ADSL2+) شد.
 
شرکت هایی موفق به دریافت لوح سرآمدی و تندیس این جشنواره می‌شوند که در ارزیابی کمیته جایزه ملی کیفیت امتیازی بالای 500 را در فرایندهای کیفی خود دریافت کرده باشند. در نهایت نیز این شرکت‌ها به کمیته مشترک جایزه ملی کیفیت و سازمان ملی استاندارد معرفی شده تا بعد از بررسی‌های لازم تندیس سرآمدی INQA به آن‌ها تقدیم شود. جواد آذری جهرمی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت و عضوشورای سیاست‌گذاری کمیته جایزه ملی کیفیت در مراسم اهدای این جایزه  با تاکید بر اهمیت ممیزی‌ها در حوزه فناوری و اطلاعات تصریح کرد: جایزه ملی کیفیت شاخصی است که به ما کمک می کند که از میزان رضایت مشتریان از سرویس خودآگاه شویم.  گفتنی­ست شاتل تنها دارنده­ی پروانه­ی ارتباطات ثابت (FCP) است که در جشنواره­ی یادشده به سطح تندیس دست یافته است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.