تبلت

سخت‌افزار

April 9, 2017
17:11 یکشنبه، 20ام فروردینماه 1396
کد خبر: 82901

کاربرانِ Surface مایکروسافت از آیپد اپل راضی‌تر هستند

بر اساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته در مرکز J.D. Power، میزان رضایتمندی کاربران از رایانه لوحی Surface مایکروسافت 855 بوده است و با این اتفاق مایکروسافت توانسته است آیپد اپل را پشت‌سر بگذارد.

 

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این امتیازدهی رضایتمندی کاربران را در زمینه‌های مختلف می‌سنجد و بر اساس آن از عدد 1000 به هر یک از محصولات الکترونیکی عددی را اختصاص می‌دهد. در بررسی اخیر آیپد اپل از نظر میزان رضایتمندی کاربران موفق به کسب امتیاز 849 شد.

سری تبلت‌های Galaxy سامسنگ نیز در رتبه سوم این لیست ایستاد و توانست امتیاز 847 را به خود اختصاص دهد تا با فاصله اندک از آیپد، رقابت بیشتری را با آن دنبال کند.

به گفته این مرکز تحقیقاتی، کاربران اعلام کردند تبلت‌های Surface مایکروسافت در زمینه اجرای اپلکییشن‌ها بیشترین سرعت را داشته‌اند. این تبلت همچنین در زمینه گشت‌وگذار اینترنتی به صورت قابل قبول خود را نشان داده است.

دو شرکت اپل و مایکروسافت از مدت‌ها قبل در زمینه نرم‌افزار با یکدیگر رقابت می‌کردند و این نخستین باری بود که مایکروسافت موفق شد در زمینه سخت‌افزار از شرکت اپل پیشی بگیرد. شرکت مایکروسافت همچنان به سرمایه‌گذاری‌های خود در بخش سخت‌افزار ادامه می‌دهد و تصمیم دارد طی سال جاری میلادی تبلت Surface Pro 5 را روانه بازار کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.