آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

April 18, 2017
21:50 سه شنبه، 29ام فروردینماه 1396
کد خبر: 82995

فراخوان حمایت از شرکت‌های بازی‌سازی برای حضور در نمایشگاه گیمزکام آلمان 2017

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای طبق روال هر ساله، پاویون ایران را در بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی اروپا یعنی گیمزکام آلمان تشکیل می‌دهد که شرکت‌های بازی‌سازی نیز می‌توانند با استفاده از بسته‌های حمایتی در این نمایشگاه حضور داشته باشند.
 
در پاویونی که برای ایران در نظر گرفته شده امکان حضور سه شرکت ایرانی با غرفه‌های ۱۵ متری همانند سال گذشته وجود دارد.
شرکت‌های متقاضی غرفه باید موارد زیر را به پست الکترونیک امور بین‌الملل بنیاد به نشانی contact@ircg.ir ارسال نمایند:
 
·محصول یا محصولاتی که برای عرضه می‌خواهند در نمایشگاه ارائه دهند.
·ارسال برنامه حضور به زبان انگلیسی. این برنامه باید شامل اهداف حضور، برنامه دقیق و جلسات بالقوه‌ای که می‌خواهند تنظیم نمایند باشد.
·مشخص کردن نماینده­ی شرکت برای حضور در نمایشگاه که به زبان انگلیسی نیز مسلط باشد.
 
 
براساس بسته‌ی حمایتی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای متقاضیان غرفه در نمایشگاه گیمزکام آلمان، از هزینه اجاره غرفه‌ی ۱۵ متری که ۲۴۰۰ یورو است، نیمی از آن یعنی ۱۲۰۰ یورو توسط بنیاد پرداخت می‌شود و مابقی به عهده شرکت متقاضی خواهد بود.
 
همچنین بنیاد کمک هزینه‌ی ۶۰۰ یورویی بابت هزینه بلیت پرواز و هتل را به یک نفر از اعضای شرکت متقاضی پرداخت خواهد کرد.
 
علاوه بر غرفه، بنیاد از ۸ متقاضی که تنها می‌خواهند بازدید تجاری از نمایشگاه گیمزکام آلمان داشته باشند نیز حمایت می‌کند. افراد علاقه‌مند برای استفاده از این حمایت بایستی موارد زیر را به ایمیل contact@ircg.ir ارسال نمایند:
 
·محصول یا محصولاتی که برای عرضه می‌خواهند در نمایشگاه ارائه دهند.
·ارسال برنامه حضور به زبان انگلیسی. این برنامه باید شامل اهداف حضور، برنامه دقیق و جلسات بالقوه‌ای که می‌خواهند تنظیم نمایند باشد.
 
بسته‌ی حمایتی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای متقاضیان بازدید تجاری؛ ارائه‌ی بلیت تجاری (Business Pass) نمایشگاه و همچنین کمک‌هزینه ۶۰۰ یورویی بایت هزینه بلیت پرواز و هتل خواهد بود.
متقاضیان جهت ارسال درخواست‌های خود تا روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا موارد خواسته شده را ارسال کنند. پس از آن درخواست‌ها در شورای ارزیابی، متشکل از نخبگان صنعت کشور و نماینده‌ی بازی­سازان ارزیابی و انتخاب خواهند شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.