تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 2, 2017
19:24 سه شنبه، 12ام اردیبهشتماه 1396
کد خبر: 83129

فروشگاه وال‌‌مارت پلتفرم ارسال پول موبایلی راه‌اندازی کرد

درست سه سال پیش، فروشگاه وال‌مارت سرویس انتقال پول Walmart2Walmart را معرفی کرد که با استفاده از این سرویس، مشتریان وال‌مارت توانستند چیزی نزدیک به نیم میلیارد دلار پس‌انداز کنند.
 
اکنون خبر از ارائه سرویس‌های بیشتر توسط این سرویس شده است. Walmart2Walmart که توسط شرکت ریا (Ria) طراحی شده است، امکان ارسال سریع و امن پول را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
 
کاربر می‌تواند در نزدیک‌ترین فروشگاه وال‌مارت به خودش مبلغ موردنظرش را با استفاده از این سرویس برای خانواده و دوستانش در هر شعبه دیگر از فروشگاه وال‌مارت بفرستد و شخص موردنظر پول را در کمتر از ده دقیقه دریافت کند.
 
درواقع هدف این سرویس کاهش هزینه‌ها و تجربه انتقال پول آسان و راحت برای مشتریان است.
 
وال‌مارت با همکاری ریا و امریکن اکسپرس (American Express) در تلاش است تا با اضافه کردن قابلیت‌های بیشتری به این سرویس، امکان پس‌انداز پول بیشتر برای مشتریانش فراهم کند.
 
این فروشگاه بازهم هزینه‌های مرتبط با خدمت انتقال پول Walmart2Walmart را کاهش داد و اکنون مشتریان می‌توانند با استفاده از این سرویس، بین ۲۰ تا ۹۰ درصد صرفه‌جویی انجام دهند.
 
انتقال پول همراه توسط Bluebird
از ماه بعد یعنی ماه می، وال‌مارت با همکاری امریکن اکسپرس، سرویس انتقال پول Bluebird2Walmart را هم به مشتریانش ارائه می‌دهد. به کمک این سرویس دارندگان حساب‌های Bluebird می‌توانند در این فروشگاه‌ها به‌صورت دیجیتالی برای دوستان و آشنایانشان پول بفرستند.
 
کریستی وارد معاون بخش خدمات فروشگاه‌ وال‌مارت هم از اینکه سرویس Walmart2Walmart طی سه سال توانسته نقش چشمگیری در پس‌انداز مشتریانش داشته باشد بسیار خوشحال است و گفت:
 
«ما می‌دانیم که امکان پس‌انداز با کم کردن هزینه کارمزدها می‌تواند برای مشتریان بسیار اثربخش باشد. اکنون با درنظر گرفتن پایین‌ترین نرخ کارمزد برای سرویس Walmart2Walmart و همینطور امکان ارسال دیجیتالی پول از طریق Bluebird، به هدف اصلی خود که همان امکان پس‌انداز بیشتر برای مشتریان است نزدیک‌تر می‌شویم.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.