تلفن همراه

گوشی

May 8, 2017
20:06 دوشنبه، 18ام اردیبهشتماه 1396
کد خبر: 83184

هواوی در ایران سرویس VIP راه‌اندازی کرد

هواوی در ایران سرویس VIP ویژه سری گوشی های P10 و P10 Plus  هم راه‌اندازی کرده است که بر اساس آن خدمات ویژه‌ای به مشتریان اختصاص داده می‌شود.
 
Huawei Service.jpg
سرویس VIP هواوی مربوط به گوشی‌های P10 و P10 plus مشمول ۱۸ ماه گارانتی و ۳ ماه گارانتی تعمیرات شکستگی و آبخوردگی صفحه نمایش می‌شوند.
 
این طرح شامل تعمیر صفحه نمایش دستگاه در صورت شکستن یا آسیب‌دیدن بر اثر سقوط، ضربه یا هر آسیب دیگر فیزیکی است.
البته این سرویس فقط شامل گزارش‌های ثبت شده در مدت زمان ۳ ماه از تاریخ فعال‌سازی گوشی است و برای هر دستگاه فقط یک‌بار قابل استفاده است.
 
بر این اساس کاربران در صورت آسیب‌دیدن صفحه نمایش گوشی هوشمندشان لازم است با شماره ۴۲۰۰۰-۰۲۱ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنند و هماهنگی‌های لازم به این شکل انجام می‌شود تا گوشی از درب منزل یا محل کار کاربران دریافت شود.
 
این خدمات به شکل کاملا رایگان ارایه می‌شود، بنابراین کاربران برای دریافت این سرویس یا باید رسید خرید و جعبه را به یکی از مراکز خدمات هواوی تحویل دهند یا با مرکز خدمات هواوی به شماره ۴۲۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.
 
سرویس VIP هواوی شامل دستگاه‌هایی است که دارای ضمانت اصلی هواوی در ایران باشند. برای اطمینان از اصل بودن ضمانت اصلی هواوی لازم است کاربران هنگام خرید گوشی، کد IMEI دستگاه خود را به شماره ۱۰۰۰۴۲۰۰۰ پیامک کنند و در صورت تایید گارانتی، اقدام به خرید کنند.
جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۴۲۰۰۰-۰۲۱ (مرکز خدمات هواوی) تماس بگیرید.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.