تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 27, 2017
14:07 شنبه، 6ام خردادماه 1396
کد خبر: 83327

پنج میلیون دلار قبض در استرالیا از طریق درگاه پرداخت بیت‌کوینی پرداخت شد

Living Room of Satoshi (LRS)، درگاه پرداخت بیت‌کوینی استرالیایی است که بالاخره بعد از رفع موانع قانونی توانست حجم تراکنش‌هایش را به ۵ میلیون دلار برساند.
 
این استارتاپ استرالیایی که کار خودش را از سه سال پیش، یعنی ماه می ۲۰۱۴ آغاز کرد، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا قبض‌های خانگی‌شان را با بیت‌کوین پرداخت کنند.
 
دنیل الکسیوس (Daniel Alexiuc) مدیرعامل این استارت‌آپ درباره استفاده از بیت‌کوین گفت:
 
«در حال حاضر بیت‌کوین به‌عنوان اولین ارز بین‌المللی، غیرمتمرکز و نفربه‌نفر شناخته شده است که برای پرداخت قبوض گزینه کاملا مناسبی است.»
 
به گفته این مدیرعامل، استفاده از بیت‌کوین امکانات و قابلیت‌های جدیدی را برای کاربران فراهم کرده است. برای مثال پدرومادرهایی که فرزندانشان برای تحصیل به استرالیا آمده‌اند، به‌راحتی می‌توانند با پرداخت برخی از قبض‌های فرزندانشان، کمک‌حال آن‌ها باشند.
 
و حالا با ورود بیشتر بانک‌های استرالیا به حوزه زنجیره بلوک و افزایش آگاهی مشتریان در این زمینه، ارز بیت‌کوین شاهد رشد بسیار سریعی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.