تلفن همراه

گجت

June 6, 2017
18:01 سه شنبه، 16ام خردادماه 1396
کد خبر: 83510

مدیا پردازش اعلام کرد: جدیدترین ساعت هوشمند ال جی اول تیر ماه در ایران

ساعت هوشمند «ال‌جی» مدل «LG Watch Sport» از اولین گجت‌هایی است که همراه با نسخه‌ی جدید و مهیج سیستم‌ عامل Android Wear 2 عرضه می‌شود.  این ساعت هوشمند قرار است در اول تیر ماه سال جاری با ضمانت مدیا پردازش وارد بازار ایران شود. قیمت این محصول هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است ولی قیمتی بین 000/200/1 تا 000/300/1 تومان خواهد داشت.
 
1.PNG
 
کاربرد این ساعت روزمره و ورزشی است که با بدنه فلزی و بند سیلیکونی طراحی شده است. قابلیت مهم این مدل امکان نصب سیم‌کارت است که به کاربر اجازه می‌دهد از آن به عنوان یک واچ‌فون (WatchPhone) یا ساعت هوشمند مستقل استفاده کند. ارتباطات این ساعت با وسایل الکترونیکی دیگر از طریق Bluetooth، NFC، Wi-Fi امکان پذیر است. برخورداری از اسپیکر و میکروفون داخلی هم از قابلیت‌های مهم ساعت است که امکان پاسخ به تماس‌های دریافتی را برای کاربر فراهم می‌سازد.
 
2.PNG
 
صفحه نمایش OLED از نوع پلیمری (POLED) با رزولوشن 480 در 480 پیکسل و تراکم پیکسلی 348 وضوح تصویر کاملا ایدئالی را برای این ساعت هوشمند به همراه دارد. از آنجایی که این ساعت کاربرد ورزشی هم دارد، دارای استاندارد IP68 Certified برای مقاومت در برابر آب و گرد وغبار نیز می باشد.
 
3.PNG
4.PNG
طبق اعلام روابط عمومی مدیا پردازش لازم به ذکر است که فروش این محصول در ابتدا از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی کالا آغاز خواهد شد. همچنین رنگ های موجود این ساعت هوشمند دو رنگ آبی تیره و تیتانیوم خواهد بود. در مجموع اگر از طرفداران پر و پا قرص ساعت‌های هوشمند ورزشی هستید و می‌خواهید تجربه‌ی استفاده‌ای لذت‌بخش‌تر و شاید کامل‌تر از این گجت داشته باشید، این مدل یکی از ساعت‌های کامل، باکیفیت و دوست‌داشتنی برای شما خواهد بود.
 
5.PNG
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.