فناوری اطلاعات

July 5, 2017
16:49 چهارشنبه، 14ام تیرماه 1396
کد خبر: 83827

همایش آینده شغلی فناوری اطلاعات برگزار می شود

همایش آینده شغلی فناوری اطلاعات توسط دانشگاه صنعتی شریف شهریورماه در تهران برگزار می شود.
 
 همایش آینده شغلی فناوری اطلاعات به بررسی آینده شغلی هر یک از مشاغل و حوزه های فناوری اطلاعات با رویکرد تیپ شناسی شخصیتی می پردازد.
 
همزمان با این همایش که توسط آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (لایتک) برگزار می شود، ششمین جشنواره تابستانی نیز با اهدای گواهینامه دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
 
این آزمایشگاه در راستای توسعه نیروی انسانی و مهارتهای فنی و تخصصی افراد جهت حضور در مشاغل مختلف فناوری اطلاعات، اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.کلیه دانشجویان، فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف و همچنین دانش آموزان سال‌های آخر دبیرستان می‌توانند از فرصت این دوره‌ها برای آمادگی ورود به محیط کار و یا افزایش بهره‌وری شغلی استفاده کنند.
 
در این جشنواره، ۱۸ دوره آموزشی در قالب ۶ دپارتمان در حوزه‌های طراحی و توسعه وب، برنامه نویسی جاوا، لینوکس و متن باز، پایگاه‌های داده، برنامه نویسی موبایل، مهندسی شبکه، برنامه نویسی ، پایتون، رایانش ابری، ابرداده، گرافیک و هنرهای دیجیتال و… برگزار می‌شود. همه دوره‌ها عملی، آزمایشگاهی و پروژه محور خواهند بود و به شرکت کنندگان دوره، مدرک رسمی دانشگاه صنعتی شریف تعلق خواهد گرفت.
 
ثبت نام برای حضور در ششمین جشنواره تابستانی لایتک دانشگاه صنعتی شریف آغاز شده و شرکت در این جشنواره از طریق وبسایت آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف امکان پذیر است.
 
همایش رایگان آینده شغلی فناوری اطلاعات و ششمین جشنواره تابستانی از ۱۷ تا ۳۰ شهریورماه برگزار می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.