امنیت

فناوری اطلاعات

July 10, 2017
22:03 دوشنبه، 19ام تیرماه 1396
کد خبر: 83913

معاون وزیر ارتباطات : اجرای برنامه های عفاف و حجاب موجب افزایش حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی می شود

معاون وزیر ارتباطات با تاکید برلزوم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و استحکام بنیان خانواده اسلامی _ ایرانی گفت: اجرای برنامه های عفاف و حجاب موجب افزایش حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی می شود
 
مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی و رئیس شورای فرهنگی وزارت ارتباطات در گفتگو باخبرنگار مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات عناوین برنامه های هفته عفاف و حجاب در سال جاری را اعلام کرد.
 
وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز واقعه مسجد گوهرشاد و حمله رژیم سفاک رضاخانی به معترضین کشف حجاب در 21 تیر سال 1315 اظهار داشت: به جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و همه شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی، این ایام به هفته «عفاف و حجاب» نامگذاری شده است.
 
رئیس شورای فرهنگی وزارت ارتباطات گفت: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و استحکام بنیان خانواده اسلامی – ایرانی و مقابله با تهاجم فرهنگی، اجرای برنامه‌های هماهنگ، هوشمندانه و هنرمندانه با بهره گیری از توانمندی دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی و به کارگیری رسانه‌های نوین در فضای مجازی و محیط های اجتماعی ضروری است.
 
معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی این وزارتخانه افزود: بر این اساس، دستورالعمل اجرایی هفته عفاف و حجاب سال 1396 شامل برنامه‌های ترویج عفاف و حجاب برای کارکنان ادارات، خانواده‌های آنان، مراجعین و عموم مردم همراه با عناوین برنامه های هفته عفاف و حجاب (از روز 17 لغایت 23 تیر ماه) به کلیه سازمان‌ها، شرکت‌ها و دستگاه‌های وابسته جهت برنامه‌ریزی و اجراء ابلاغ شده است.
 
وی در ادامه با بیان شعار هفته عفاف و حجاب با عنوان «حیاء، عفاف، حجاب، ندای فطرت، تعالی اجتماعی»، اعلام داشت: نشست تخصصی با حضور مسئولین امور بانوان دستگاه‌های وابسته برگزار شد و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، اقدامات آموزشی هفته عفاف و حجاب شامل سمینارهای آموزشی «عفاف و سلامت روانی زنان» و «فضای مجازی، امنیت و عفاف خانواده» ظرف هفته جاری برای همکاران  در سطح ستاد وزارت و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه برگزار می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.