تلفن همراه

گوشی

July 11, 2017
17:54 سه شنبه، 20ام تیرماه 1396
کد خبر: 83941

استفاده اپل از نمایشگرهای اولد در آیفون از سال ۲۰۱۸

شرکت اپل از سال ۲۰۱۸ به این سو در تمامی گوشی‌های هوشمند تولیدی خود از نمایشگرهای پیشرفته OLED استفاده خواهد کرد.
منابع مطلع می گویند مدل های جدید آیفون که از نیمه دوم سال 2018 روانه بازار می شوند همگی به این نوع نمایشگرها مجهز خواهند بود.
 
اگر چه گفته می شود اپل امسال سه مدل جدید از آیفون را روانه بازار می کند، اما هیچ یک از این سه مدل قرار نیست به نمایشگرهای OLED مجهز باشند.
 
این شرکت هنوز به طور رسمی در مورد اخبار مربوط به ویژگی های آیفون های جدید اظهارنظر نکرده است. ظاهرا اپل قصد داشت امسال از نمایشگرهای OLED در تولیدات خود استفاده کنند، اما شرکت های طرف قرارداد با اپل قادر به تامین حجم زیاد نیازهای این شرکت نبوده اند.
 
همچنین بعید به نظر می رسد تمامی مدل های آیفون در سال 2018 به نمایشگرهای OLED مجهز شوند،  زیرا شرکت های تولیدی باز هم قادر به رفع نیازهای یاد شده نیستند. منابع مطلع می گویند ممکن است اپل به تولید گوشی هایی با نمایشگرهای ال سی دی تا اوایل سال 2019 ادامه دهد.
 
اپل عرضه مدل های جدید آیفون را در نیمه دوم سال 2017 آغاز می کند که پیش بینی می شود تعداد آنها بالغ بر 90 میلیون واحد باشد. سامسونگ و ال جی از جمله تولیدکنندگان بزرگ نمایشگرهای OLED هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.