بانکداری و پرداخت الکترونیک

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 13, 2017
14:14 پنجشنبه، 22ام تیرماه 1396
کد خبر: 83990

پیام‌رسان مالی بانک ملت ارائه شد

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملت از ارائه نسخه جدید نرم‌افزار «پیام‌رسان ملت» با قابلیت‌های تگ گذاری، پی‌نوشت و کامنت گذاری خبر داد.
 
مرتضی ترک تبریزی گفت: «بهبود ارتباط شبکه‌ای و رفع باگ‌های ارسال پیام در این نسخه انجام شده است و تأخیر در ارسال پیام خدمات بانکی در این نسخه حل خواهد شد.»
 
او ادامه داد: «این پیام‌رسان امکان تعامل دوطرفه را به مشتریان و بانک می‌دهد که در شرایط کنونی، این تعامل به‌صورت نامحسوس است.»
 
ترک تبریزی با بیان این نکته که مشتریان قادرند با برچسب‌گذاری، حذف و فعال‌سازی خدمات پیامک از روی اپلیکیشن با سامانه متمرکز ارتباط برقرار کنند، افزود: «در آینده با ارائه پنل نظرسنجی، دریافت نقطه نظرات و رأی‌گیری این ارتباطات دوطرفه گسترده‌تر خواهد شد.»
 
او درباره کارمزد خدمات پیام‌رسان ملت هم گفت:
 
«هم‌اکنون با مجوز مدیریت بانک، خدمات پیام‌رسان ملت روی تمامی حساب‌های مشتریان، رایگان است ولی بر اساس سیاست‌گذاری بخش کسب‌وکار بانک، در آینده مقرر است کارمزدی بابت فعال‌سازی یک‌ساله پیام‌رسان ملت برای مشتریان اخذ شود.»
 
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملت از ورود این بانک به بانکداری اجتماعی با ارائه این خدمت جدید گفت: «این خدمت به‌عنوان یکی از خدمات منحصربه‌فرد و تعاملی با مشتریان تعریف شده است و با ارائه این خدمت مشتریان قادرند روی بستر اینترنت نسبت به مدیریت حساب‌های خود در هر لحظه اقدام کنند.»
 
او با اشاره به این نکته که دسته‌بندی پیام‌های دریافتی مشتریان و تگ‌گذاری روی پیام‌ها می‌تواند به‌عنوان نقطه عطفی در بانکداری اجتماعی باشد، گفت: «شبکه دوستان نیز از دیگر خدمات در دست اقدام بانک ملت در راستای بانکداری اجتماعی است.»
 
بانک ملت چندی پیش جهت تکمیل سبد محصولات اطلاع‌رسانی خود «سامانه پیام‌رسان ملت» را رونمایی کرد. با استفاده از این سامانه مشتریان با در اختیار داشتن گوشی، تبلت و ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم‌های عامل اندروید و iOS(به‌زودی)، می‌توانند تمامی اطلاعات خدمات بانکی، هشدار و آگاهی‌رسانی‌ها را در قالب متن‌های ارسالی از بستر اینترنت بدون وابستگی به پیامک یا ایمیل دریافت کنند.
 
در این سامانه، متون ارسالی محدودیت‌های موجود در بستر پیامک را ندارند، همچنین روال ارسال تصویر، صوت و فیلم در حد محدود برای مشتری از سوی بانک برقرار می‌شود.
 
هم‌اکنون، این نسخه از نرم‌افزار پیام‌رسان ملت برای اندروید در دسترس است و مشتریان برای دریافت خدمات پیام‌رسان باید به شعب بانک ملت مراجعه و فرم درخواست این خدمات را پر کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.