اپراتورها

تلفن همراه

July 25, 2017
18:06 سه شنبه، 3ام مردادماه 1396
کد خبر: 84197

دفاع تمام قد واعظی از رایتل

وزیر ارتباطات: در حوزه دیتا و تولید محتوای با کیفیت، رایتل پیشرو بوده است و در حال حاضر هم در حوزه خدمات ارزش افزوده مسیر درستی را در پیش گرفته است.
 
محمود واعظی در مراسم افتتاح پروژه های شرکت رایتل در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات به یک سال و نیم حضور دکتر فیروزآبادی در دبیر خانه شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دکتر فیروزآبادی در طول حضور خود در مرکز ملی فضای مجازی با ارایه طرح ها و ایده های ابتکاری در این حوزه، مصوبات بسیاری را به شورای عالی فضای مجازی ارایه کرد؛ به طوریکه در یک سال و نیم حضور ایشان در این سمت، تعداد مصوبات شورای عالی فضای مجازی بیشتر از تعداد مصوبات این شورا از ابتدای تاسیس بوده است که در این زمینه از ایشان تشکر می کنم.
 
 وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: کسی تصور نمی کرد که شرکت رایتل در داخل کشور اینگونه عمل کند و در حوزه بین الملل نیز، شرکت های بزرگ بین المللی تقاضای همکاری با این شرکت را داشته باشند. این تازه شروع کار بزرگی در این حوزه است، در حوزه دیتا و تولید محتوای با کیفیت، رایتل پیشرو بوده است و در حال حاضر هم در حوزه خدمات ارزش افزوده مسیر درستی را در پیش گرفته است.
 
 وی سپس به سخنان وزیر تعاون، کار و رفاه شاره کرد و افزود : همانطور که دکتر ربیعی در مورد مالکیت رایتل توسط بازنشستگان تامین اجتماعی تاکید کرد، باید گفت: با توجه به مالکیت بازنشستگان و بهزیستی در رایتل، در چهارچوب عدم تبعیض میان اپراتورها ، تا جایی که امکان داشت به این شرکت کمک شده است.
 وی اعلام کرد: شبکه انتقال کشور در ۴ سال گذشته ۱۱ برابر و شبکه پهن باند کشور ۱۵ برابر سال های گذشته شده است و بیش از هزار شهر دارای نسل سوم و ۷۵۰ شهر هم نسل چهارم دارند.
 
 اینترنت دار شدن ۲۸ هزار روستا یکی دیگر از دستاورد های دولت یازدهم است و در حال حاضر استفاده از این شبکه و امکانات آن برای ایجاد اشتغال و کار آفرینی از اولویت های وزارت ارتباطات با همکاری وزارت کار است. در سال گذشته با همکاری وزارت کار در این حوزه ۱۰۰ هزار شغل ایجادشد و در برنامه داریم با همکاری وزارت کار و دیگر بخش ها در سال ۹۶ با ۳۰ درصد افزایش، ۱۳۰ هزار شغل در حوزه ICT، ایجاد کنیم.
 
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به حضور رایتل در تمام شهر های کشور، این حضور را نشانه همکاری بین اپراتورها عنوان کرد و گفت: این همکاری موجب گسترش بازار ICT است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.