تلفن همراه

گوشی

July 25, 2017
19:24 سه شنبه، 3ام مردادماه 1396
کد خبر: 84204

اپل در ماه آینده میلادی احتمالاً نسل جدید آیفون SE را معرفی می کند

وب سایت فرانسوی iGeneration امروز به نقل از یک منبع جدید، اعلام کرد اپل قصد دارد در ماه آینده میلادی (آگوست) نسل جدید آیفون SE را معرفی نموده و سپس حوالی اکتبر سال جاری (اواسط مهر ماه) موبایل مورد انتظار آیفون 8 را در مراسمی ویژه رونمایی کند.
 
اگرچه تا به امروز اخبار و شایعات زیادی را در مورد معرفی و عرضه دیرهنگام آیفون 8 در مقایسه با زمان بندی همیشگی اپل شنیده ایم، اما نخستین بار است که در مورد آیفون SE جدید صحبت شده است. به گفته iGeneration آیفون SE با قیمتی ارزان تر از قبل، یعنی در حدود 399 یورو فروخته می شود، در حالی که مدل 32 گیگابایتی کنونی آن قیمتی معادل 489 یورو دارد.
 
با همه این تفاسیر، اعتماد به صحبت های فوق کمی دشوار است. تمامی شایعات تا به امروز از سه مدل آیفون در سال 2017 حکایت داشته اند؛ دو مدل آیفون 7s و یک مدل پریمیوم که به نام های آیفون 8، آیفون اکس و آیفون ادیشن معروف است. از طرفی، برخی نشانه ها در نسخه جدید سیستم عامل موبایلی اپل یعنی iOS 11 نیز نشان می دهند که نمایشگر 4 اینچی به طور کامل از صحنه خارج شده؛ به خصوص اینکه المان های جدید این سیستم عامل واقعاً در صفحه 4 اینچی جا نمی گیرند.
 
البته همچنان احتمال ارتقاء سخت افزاری جزئی در آیفون SE وجود دارد و شاید اپل با هدف تصاحب بازارهای حساس به قیمت، از جمله هند، قیمت این دستگاه را تا حدودی کاهش دهد. احتمالاً طی هفته های آتی اخبار موثق تری در رابطه با نسل جدید آیفون SE منتشر شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.