اپلیکیشن

تلفن همراه

August 19, 2017
17:11 شنبه، 28ام مردادماه 1396
کد خبر: 84584

مدیرعامل تجارت الکترونیک پارسیان خبر داد: اپلیکیشن پیگیر به بازار عرضه شد/ پیگیر، عملیات پرداخت و انتقال وجه راحت‌تر از همیشه

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، قنبریان مدیرعامل این شرکت ضمن اعلام این خبر گفت: اپلیکیشن پیگیر یک پلتفرم جامع کیف پول الکترونیکی، انتقال وجه و پرداخت پول و سرویس‌های نوین مبتنی بر تلفن همراه است. تولید این اپلیکیشن حدود ۲ سال زمان برده و هم‌اکنون نسخهٔ اول برنامه روانه بازار شده است.
 
وی در خصوص مأموریت پیگیر گفت: با توجه به استفاده روزافزون از سامانه‌های موبایلی، نیاز به سرویس‌های کیف پول جامع بیشتر شده است. جامعیت پیگیر بدان معناست که شما با آن می‌توانید از پرداخت کرایه تاکسی تا خرید در مغازه‌ها، انتقال وجه، استفاده از کارت‌های تخفیف را به‌صورت یکجا داشته باشید. پیگیر با تمام کارت‌های شبکه شتاب کاربرد دارد.
 
مأموریت اول پیگیر ارائه خدمت کیف پول الکترونیکی است. به‌علاوه پیگیر محدود به یک نرم‌افزار تلفن همراه نبوده بلکه یک اکوسیستم موبایلی ایجاد می‌کند و تعداد زیادی برنامه را در بر خواهد گرفت که آن‌ها را در زمان مناسب با توجه به پتانسیل‌های بازار به کاربران ارائه خواهیم کرد.
 
مدیرعامل پککو ادامه داد: اولین نسخه‌ای از برنامه‌ای که روانهٔ بازار کردیم امکان انتقال وجه را بدون نیاز به شماره کارت و فقط با داشتن شماره موبایل ارائه می‌دهد. یعنی اگر شما بخواهید به کسی پول پرداخت کنید و شماره کارت او را نمی‌دانید، فقط با دانستن شماره موبایل او می‌توانید برای وی پول انتقال دهید.
 
 قنبریان در مورد مزیت‌های نسبی این اپلیکیشن گفت: برای ورود به حوزه پرداخت‌های نوین برنامهٔ ویژه‌ای داریم و با توجه به اینکه جزو بزرگ‌ترین PSP های کشور هستیم تصمیم گرفتیم با یک استراتژی درست و بلندمدت وارد بازار شویم. تحلیل‌های ما به اینجا رسید که پیگیر با توجه به زیرساخت‌های فنی خود و همچنین گرایش بازار به سمت پرداخت‌های خرد و IOT می‌تواند محصولات فینتکی زیادی را با موتور خود به‌صورت جزیره‌ای و برای بازارهای مشخص تولید کند.
 
به‌طور مثال انتقال وجه با استفاده از شماره موبایل را راه‌اندازی کردیم. از مدل‌های دیگر پرداخت می‌توان به پرداخت دنگی اشاره داشت، افراد می‌توانند همانند نرم‌افزارهای چت، گروه‌هایی تشکیل دهند و هزینه خریدها و قبوض خود را به‌صورت گروهی بپردازند. این‌یکی از سرویس‌های مهم مدیریت مالی شخصی است.
 
قنبریان در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد معرفی پیگیر افزود: دریکی از جزیره‌های دیگر پیگیر روی مشتریان تجاری و تسهیل پرداخت‌های مستمر و هم‌چنین خودکار سازمان‌ها و اشخاص تمرکز شده است و در جزیره دیگری به‌زودی شاهد سامانه‌های مدیریت مالی ساده و هم‌چنین ارائه خدمات بیمه و.. خواهیم بود.
 
مدیرعامل تجارت الکترونیک پارسیان در پاسخ به این پرسش که چرا پککو وارد این حوزه شده است گفت: پرداخت‌های مبتنی بر موبایل هم‌اکنون رونق گرفته و پرچم‌دار نسل بعدی پرداخت‌ها خواهند بود. پککو با درک این واقعیت در یک سال اخیر با تمرکز بر تولید، توسعه و برند سازی اپلکیشن تاپ به بازارهای بزرگی از مشتریان این نوع پرداخت دست‌یافته و مورد اعتماد مردم قرارگرفته است. اپلکیشن پیگیر به‌زودی در کنار اپلکیشن تاپ به مخاطبان معرفی و مردم شاهد حضور مشترک این دو نرم‌افزار در کنار یکدیگر خواهند بود.
 
درواقع پیگیر به ارائه سرویس‌های مکمل و در تعامل با اپلکیشن تاپ پرداخته و متمرکز بر ارائه خدمات پرداخت مبتنی بر کیف پول و شبکه‌های اجتماعی بوده و کاربران تاپ و پیگیر به‌صورت مشترک از خدمات این دو نرم‌افزار بهره‌مند خواهند گردید.
این نرم‌افزارها با ترکیب پلتفرم‌های مبتنی بر کارت، سیم‌کارت و تلفن هوشمند اکوسیستم پرداخت ما را کامل‌تر می‌کند و درنتیجه ما خود را برای موج بعدی سرویس‌های پرداخت آماده می‌کنیم.
 
روش نصب پیگیر
 
کاربران برای نصب این اپلیکیشن می‌توانند از طریق اپ استور اپل و کافه بازار اقدام نموده و یا عدد ۱ را به سامانه ۱۰۰۰۰۳۶ ارسال نمایند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.