بانکداری و پرداخت الکترونیک

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

August 25, 2017
9:44 جمعه، 3ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84651

تاپ برند تجارت الکترونیک پارسیان شد

بر اساس مصوبه هیئت‌مدیره شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در تاریخ ۹۶/۰۵/۳۱ نام برند تجاری شرکت از پککو به تاپ تغییر پیدا کرد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در سال ۱۳۷۹ به‌صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و به‌موجب صورت‌جلسه مجمع فوق‌العاده مورخ ۸۹/۴/۲۶، نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید. به‌موجب مجوزهای اخذ شده از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص ارائه انواع خدمات پرداخت الکترونیکی و همچنین از وزارت صنایع و معادن درزمینهٔ تولید نرم‌افزار، شرکت پککو فعالیت‌های خود را عمدتاً درزمینهٔ تأمین، نصب و پشتیبانی از دستگاه‌های کارت‌خوان فروشگاهی و خودپردازهای بانکی، ارائه خدمات پرداخت مجازی از طریق اینترنت و موبایل، صدور و شخصی‌سازی انواع کارت‌های نقدی و اعتباری، ارائه سیستم‌های نرم‌افزاری در حوزه مدیریت تراکنش‌های پرداخت و خدمات سوئیچ به بانک‌ها و مؤسسات مالی و … متمرکز ساخته است.
 
پککو با بهره‌مندی از توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود در عرصه فناوری‌های نوین موفق شده تا در طی مدت فعالیت خود، محصولات و خدمات نوینی را برای نخستین بار در عرصه پرداخت‌های الکترونیکی کشور معرفی کند.
 
در حال ‌حاضر شبکه پرداخت فروشگاهی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نزدیک به ۹۰۰،۰۰۰ دستگاه کارت‌خوان فروشگاهی در بالغ‌بر ۱۰۹۱ شهر کشور فعال بوده و خدمات پشتیبانی موردنیاز از طریق ۴۹ نمایندگی در تمامی استان‌های کشور ارائه می‌شود. همچنین هزاران سازمان خصوصی و دولتی محصولات و خدمات خود را از طریق سامانه‌های پرداخت مجازی شرکت (اینترنت و تلفن همراه) ارائه می‌کنند.
 
از مهم‌ترین بانک‌های طرف قرارداد با شرکت پککو می‌توان به بانک‌های پارسیان، تجارت، سپه، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، سینا، دی، مسکن، رفاه کارگران، قرض‌الحسنه مهر ایران، قرض‌الحسنه رسالت، بانک شهر، پست بانک، صنعت و معدن و موسسه اعتباری کوثر، قوامین اشاره کرد که قرارداد شرکت پککو با بانک‌های مذکور درزمینهٔ اتصال و حفظ حساب تسویه پذیرندگان نزد این بانک‌ها است.
 
برخورداری از نام تجاری معتبر، تنوع محصولات و خدمات موردنیاز مشتریان، شبکه جغرافیایی گسترده فروش و خدمات پس از فروش به بانک‌ها و مؤسسات مالی، بهره‌مندی از مراکز مدرن صدور و شخصی‌سازی کارت کشور با قابلیت صدور و تحویل بیش از ۲۰ هزار کارت در روز، دارا بودن زیرساخت‌ها و دانش فنی مناسب، استفاده از نیروهای متخصص و مجرب، تولید سیستم‌های نرم‌افزاری در داخل شرکت، دارا بودن سهم عمده بازار از حیث حجم تراکنش‌های پرداخت الکترونیکی و امکان ارائه خدمات کارت در سطح بین‌المللی را می‌توان از مهم‌ترین نقاط قوت پککو در شبکه پرداخت الکترونیکی دانست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.