اپراتورها

تلفن همراه

August 25, 2017
10:48 جمعه، 3ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84659

راه‌اندازی 1116 سایت نسل 3 و 4 ایرانسل در خراسان رضوی تا پایان سال

معاون شرکت ایرانسل از راه اندازی و نصب 1116 سایت نسل 3 و 4 در استان خراسان رضوی تا پایان سال خبر داد.
 
0d5878d6-de92-4f36-a4dd-1197c7da0456.jpg
محمدرضا منصوری عصر امروز در آیین افتتاح پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در استانداری اظهار کرد: تعداد مشترکین فعال ایرانسل در استان 4.3 میلیون نفر بوده و تعداد سایت های پهن باند روشن 1986 سایت است. برنامه ما این است که تا پایان سال 1116 سایت دیگر نسل 3 و 4 در استان نصب و راه اندازی شود.
 
وی با بیان اینکه سایت های نسل 4 استان در 46 شهر استان مستقر است، عنوان کرد: همچنین قرار است 13 شهر تحت پوشش نسل 4.5 برود. کل سرمایه گذاری در استان در این حوزه 1353 میلیارد تومان بوده که 343 میلیارد تومان دیگر نیز در دست اجراست. همچنین میزان مصرف ماهانه دیتا در شبکه استان 6000 ترابایت است که برنامه داریم 95 درصد سایت های 2 جی خود را به 3 جی تجهیز کنیم.
 
معاون شرکت ایرانسل تاکید کرد: درد مشترک ما با همراه اول در این استان، مشکلات توسعه سایت ها در شهر مشهد است که در این خصوص کمک استانداری لازم است. این مساله با توجه به افزایش میزان ترافیک مصرفی این شهر خیلی ضروری است. 
 
منصوری با اشاره به پروژه های افتتاح شده امروز در استان و میزان سرمیاه گذاری آن گفت: میزان سرمایه گذاری های این پروژه های افتتاح شده امروز 127 میلیارد تومان است که 480 نود نسل 4 را شامل می شود. عملیات راه اندازی این نودها از ابتدای امسال آغاز شده و بنا داریم سایت های دیگری نیز به این مجموعه اضافه کنیم. 
 
در ادامه حمید بنایی، نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: در حال حاضر دولت بهانه ای ندارد چون رای اعتماد خوبی به وزرا داده شده و امیدواریم در جهت اشتغال و توسعه گام بردارد. استان ما در حوزه نقاط کور و در زمینه ارتباطات عقب است. مشکلات گناباد و بجستان در این حوزه همچنان باقی است و باید به آن توجه شود.
 
وی با بیان اینکه در مشهد نیز مشکلات زیادی وجود داشته و نقاط کور بسیاری وجود دارد، اضافه کرد: ما آماده کمک هستیم. استان نیز در این حوزه کمک های زیادی کرده است. انتظار ما این است که مشکلاتی در حوزه گناباد و بجستان به مسئولان منتقل شده برطرف شود. در حال حاضر برخی روستاهای ما تلفن ثابت نداشته که بعدا اعلام شد هر کسی می تواند برای داشتن اشتراک 300 هزار تومان بپردازند. این رقم برای روستایی که آب ندارد، خیلی زیاد است.
 
بنایی گفت: همچنین شبکه های تلفن همراه و ADSL در روستاهای ما مشکل دارد. بیمارستان مرکز گناباد نیز روزانه 10 هزار مراجعه کننده دارد ولی نقاط کور در آن زیاد است. با این حال در این مناطق مشکلی برای اعطای زمین برای ایجاد سایت وجود ندارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.