سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

August 29, 2017
12:45 سه شنبه، 7ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84708

ROG Strix XG27VQ ایسوس، نمایشگر قهرمانان

جمهوری گیمرهای ایسوس به طور رسمی مانیتور ROG Strix XG27VQ را به عنوان اولین مدل از مجموعه ROG Strix XG را برای گیمرهای حرفه ای معرفی کرد. مانیتور ROG Strix XG27VQ تصویری شفاف، با کیفیت بالا و پر زرق برق را برای یک تجربه ی گیمینگ لوکس و باورنکردنی ارائه خواهد داد. ROG Strix XG27VQ یک نمایشگر Full HD با سرعت فوق العاده 144 هرتز بوده و ویژگی های ASUS-exclusive Extreme Low Motion Blur و FreeSync را برای یک گیم پلی شفاف و بدون لگ را در اختیار شما قرار خواهد داد. طراحی الهام گرفته از وضعیت بازی آن، نورپردازی ASUS Aura RGB را به همراه یک امضای نورانی در قسمت زیرین پایه، برای خلق یک محیط گیمینگ و یا گروه های بازی تحت شبکه (LAN) به شما هدیه می کند.
 
تجربه شگفت انگیز از یک مانیتور منحنی!
مانیتور ROG Strix XG27VQ با استفاده از پنل 27 اینچی منحنی 1800R خود، زمینه ای بزرگ و کامل را برای کاربران فراهم می آورد تا احساس تکامل در بازی را بدست بیاورند. انحنای صفحه نمایش با اطمینان از مسافت برابر هر نقطه، تجربه ی دید راحت و مشاهده آسان را در بازی های طولانی مدت تضمین می نماید.
 
نرخ بروزرسانی 144 هرتز و تکنولوژی ASUS Extreme Low Motion Blur برای تصاویر گیمینگ فوق العاده روان!
با سرعت Refresh Rate 144Hz، تصاویر متحرک با سرعت بسیار بالا برای ROG Strix XG27VQ مشکل ساز نخواهد بود. خبری از لگ های نا امید کننده نیست، شما برگ برنده را در حرکت سریع، بازی های شوتر اول شخص، استراتژیک، مسابقه ای و عناوین ورزشی در دست دارید. مانیتور ROG Strix XG27VQ دارای جدید ترین فناوری اختصاصی ایسوس با نام Extreme Low Motion Blur است که ضمن برطرف کردن لکه و پسماند تصاویر، اجسام و اشیاء در حال حرکت را بسیار واضح تر به نمایش می گذارد. همچنین فناوری FreeSync نیز تصاویری صاف و روان، سریع تر و خیره کننده از بازی را به وسیله از بین بردن فریم های ناقص، لگ و به حداقل رساندن تاخیر در ورودی به نمایش خواهد گذاشت.
 
زیبایی الهام گرفته از بازی با نشان اختصاصی نورانی و قابلیت تنظیم
مانیتور ROG Strix XG27VQ که میراث دار طراحی جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) است، دارای فناوری ASUS Aura RGB در بخش پشت است که چندین جلوه و حالت نورانی را در اختیار گیمرها قرار داده و محیطی شیک و مدرن را برای بازی به وجود می آورد. افزون بر آن، این محصول دارای یک امضای (لوگوی اختصاصی گیمرهای ایسوس) منحصر به فرد است که درون خود دیودهای LED را حمل کرده و امکان شخصی سازی و ساخت افکت های متنوع را به شما خواهد داد. در این بخش دو عدد لوگوی ROG و یک پوشش خالی قرار گرفته است و در نهایت کاربران می توانند طرح های سفارشی خود را برای ایجاد طراحی نورانی منحصر به فرد و نزدیک کردن هر چه بیشتر میز کار به یک محیط کاملا گیمینگ، ارائه نمایند.
 
نرم افزارهای ASUS GamePlus و ASUS DisplayWidget
مانیتور ROG Strix XG27VQ دارای کلید میانبر GamePlus، به منظور افزایش کارایی در حین بازی است؛ این فناوری 4 گزینه متفاوت را برای گیمرها فراهم می سازد؛ نخست، یک تایمر در گوشه ی سمت چپ، زمان سپری شده بازی را به شما نمایش خواهد داد و شمارنده FPS نیز اطلاعات نرخ فریم را به گیمرها منتقل می کنند. همچنین سه خط تراز در چهار گوشه مانیتور را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در هنگام استفاده از چندین مانیتور در کنار یکدیگر، مجبور به حدس زدن نباشید و همه مانیتورها در یک ردیف قرار بگیرند. و آخرین ویژگی نیز قابلیت نشانه گیری 4 حالته است که به انتخاب شما بهترین گزینه فعال می گردد.
 
ASUS DisplayWidget یک ابزار نرم افزاری است که به کاربران اجازه می دهد تنظیمات و ویژگی های صفحه نمایش خود از جمله فناوری های GameVisual، App SyncTM و نور آبی فوق العاده کم را به راحتی تنظیم نمایند. در حالی که می توانید این تنظیمات را از طریق منوی OSD انجام داد، DisplayWidget دسترسی و استفاده از آنها را بسیار ساده تر کرده است. فناوری GameVisual نیز دارای 7 مود و حالت از پیش تعیین شده (MOBA, RTS/RPG, FPS, sRGB, Racing, Scenery و Cinema) است که جهت بهبود تصاویر در وضعیت های مختلف و بازی را فراهم می سازد.
 
ایسوس، یک پرچمدار و رهبر در دنیای مانیتورهای گیمینگ است!
مانیتورهای مخصوص بازی ایسوس در راس تکنولوژی های بازی، با نوآوری هایی مانند اولین مانیتور 240 هرتز قرار دارند. مانیتورهای گیمینگ ایسوس در سال 2016 سهم 35% درصدی را از بازار مانیتورهای مخصوص بازی به خود اختصاص داده اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.