سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

August 30, 2017
7:14 چهارشنبه، 8ام شهریورماه 1396
کد خبر: 84724

نرم افزار سرور جادویی برای تبلیغات حرفه‌ای

نمایشگرهای حرفه‌ای به این منظور طراحی شدند تا صاحبان کسب‌وکارها با کنار گذاشتن شیوه‌های سنتی تبلیغات، به شکلی هدفمند و کارآمد مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهند و نگرانی بابت زمان طولانی کارکرد نمایشگر، قرار گرفتن نمایشگردر فضای عمومی، پخش عکس ثابت (پوستر دیجیتال) برای ساعات طولانی بر روی نمایشگر، و مدیریت متمرکز و مانیتورینگ آنها نداشته باشند. اما این تنها هدف تولید نمایشگرهای حرفه‌ای نبوده و نیست.
 
در واقع یکی از مهم‌ترین اهدافی که تولیدکنندگان نمایشگرهای حرفه‌ای در پی آن هستند کاهش هزینه‌های ناشی از تبلیغات کسب‌وکارها و امکان بهره گیری از یک سامانه دیجتال ساینیج قوی با هزینه اقتصادی و بازگشت سرمایه مناسب در طول زمان است. هزینه‌هایی که کاهش چند درصدی آن می‌تواند فرآیند پرخرج تبلیغات را به کاری کم‌هزینه و مقرون ‌به صرفه تبدیل کند.
 
 نمایشگرهای حرفه‌ای با داشتن ویژگی‌هایی همچون شخصی‌سازی آسان محتوا، پنل ضدتابش، بدنه مقاوم و کارکرد طولانی مدت صفحه نمایش، فضایی مدرن و پیشرفته به دنیای تبلیغات بخشیده‌اند. با این حال مدیریت و کنترل نمایشگرهای حرفه‌ای به خصوص زمانی که تعداد آنها زیاد می‌شود به کاری پرهزینه و در عین حال پردردسر تبدیل می‌شود. اتفاقی که ممکن است هزینه‌های زیادی را به بار بیاورد و نمایشگرهای حرفه‌ای را از اهداف اولیه خود دور ‌کند.
 
هوشمند‌های حرفه‌ای
با درک این چالش بود که سامسونگ به عنوان تولیدکننده نوع جدیدی از نمایشگرهای حرفه‌ای با نام اسمارت ساینیج، راهکار جادویی سرور نرم افزاری خود را برای صاحبان کسب‌وکارها ارائه کرد و نام MagicINFO را برای آن برگزید.
 
کاهش هزینه مدیریت متمرکز نمایشگرها و کنترل و به‌روزرسانی محتوای آنها نیازمند ارائه راهکار نرم افزاری قدرتمند، انعطاف‌پذیر و کارآمد بود. در همین زمینه MagicINFO با امکانات متنوع و متعدد خود و همین‌طور رابط کاربری روان و جذابی که دارد، توانسته مدیریت شمار زیادی از نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ را به سادگی کار با یک تلویزیون تبدیل کند و ایجاد یک شبکه دیجیتال ساینیج را برای صاحبان مشاغل و کسب و کارها به امری انجام پذیر و آسان بدل نماید.
 
نمایشگرهای اسمارت ساینیج نوع جدیدی از نمایشگرهای حرفه‌ای سامسونگ هستند که در مدل‌های متفاوت نمایشگرهای Full Outdoor، نمایشگرهای ویدئو وال، هتلی، تخته‌های آموزشی E-Board ، نمایشگرهای standalone و چندین مدل دیگر تولید می‌شوند. 
هر کدام از این نمایشگرها را می‌توان به شبکه‌های اینترانت و یا اینترنت متصل کرد و از طریق ارتباط آنها با نرم افزار سرور MagicINFO،  تعداد بسیار زیادی از آنها را به کمک این سرور و از راه دور کنترل و مدیریت نمود. 
 
راهکار جادویی
نرم افزار سرور MagicINFO که نسخه اولیه آن از سال 2008 در شرکت سامسونگ توسعه داده شده، راهکاری مبتنی بر وب است که امکان مدیریت و کنترل از راه دور نمایشگرهای اسمارت ساینیج را فراهم می‌کند. به عبارت دیگر یکی از اعضای اصلی یک سامانه دیجیتال ساینیج موفق، بخش نرم افزاری یا به اصطلاح همان سرور نرم افزار دیجیتال ساینیج می باشد، که سامسونگ به عنوان یکی از اولین پیشگامان جهانی در فن آوری دیجیتال ساینج،  سامانه نرم افزاری MagicINFO را ارائه نموده است.
 
با نصب نرم افزار و بهره بردن از سرور MagicINFO نه تنها روشن و خاموش کردن نمایشگرها از راه دور، که طیف وسیعی از قابلیت‌ها همچون طراحی محتوا، زمانبندی نمایش محتوا و اطلاعات آماری عملکرد نمایشگر، به مدیر سیستم و صاحبان سامانه دیجیتال ساینیج MagicINFO عرضه می‌شود.
 
راهکار پیشرفته MagicINFO علاوه بر اینکه از فرمت‌های مطرح متنی و تصویری شامل اکسل، ورد، پاورپوینت، فتوشاپ و همچنین فرمت‌های ویدئویی و صوتی پشتیبانی می‌کند، قالب‌ها و فرم‌های طراحی متنوعی دارد. به لطف این ویژگی‌ صاحبان کسب‌وکارها بدون صرف هزینه و زمان زیاد برای طراحی محتوا، می‌توانند محتوای مورد علاقه خود را در MagicINFO خلق کنند. همانطور که گفته شد، از آنجایی که سرور MagicINFO یک نرم افزار تحت وب است، تمامی این فرآیندها بدون نیاز به کامپیوتر خارجی و پلیر خاص و از طریق مرورگر کاربر صورت می‌گیرد.
 
به‌روزرسانی سریع محتوا
صاحبان هتل‌ها، فروشگاه‌ها، بانک ها، و … نیاز دارند تا هر روز و هر ساعت پیام‌هایی را از طریق نمایشگرها برای مخاطبان خود ارسال کنند، برای این منظور پرتال MagicINFO دارای پنل کاربری است که با مراجعه به آن، امکان تعیین جدول زمانبندی به‌روزرسانی محتوا براساس ساعت و روز وجود دارد.
 
داشبورد MagicINFO با رابط کاربری سریع و روانی که دارد تمامی اطلاعات آماری مربوط به محتوا و همینطور میزان بازخورد و تاثیرگذاری آنها را در نمودارها و گراف‌های واضحی نمایش می‌دهد. همچنین به کمک قالب‌ها، علائم و آیکون‌های پیش‌فرضی که در MagicINFO قرار دارد می‌توان محتوا را با توجه به نوع کسب‌وکار به شکلی موثر و هدفمند طراحی و به نمایشگر ارسال کرد.
 
امکانات متعددی که MagicINFO دارد این توانایی را به صاحبان کسب‌وکارها می‌دهد تا کارکرد کم‌هزینه، مقرون‌ به صرفه و بدون دردسری را با نمایشگرهای اسمارت ساینیج تجربه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.